alfb Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Tja, bestilt meg Garmin 4012 plotter/radar/ekkolodd fra usa, en sånn til far - fra nissen pakke, men dette ligger pt i Paris kan jeg se på "trackingen". Vi fikk mye båtstasj i fjor og og fruen mente det ble plenty nok da. MEN, vi fikk i år diverse utstyr til heimen som vi har fra før Det hun ikke VET er at dette egentlig er tiltenkt båten, vi bare drøyer det til våren før vi tar det ombord Litt taktikk kan selv far utøve i disse juletider... Dere vet at det er helt ok at "vi" ønsker oss vaser og "vi" ønsker oss kar, men viss "vi" ønsker oss bateridrill, ja da er h...... løs Ha en fortsatt fortreffelig julehøytid Sitér dette innlegget Link to post
kterjesen Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Julen i år gikk til arbeid :-) noen må jo kunne svare di som har VHF ombord Men likevel - under juletreet - lå det gaver til meg :-D Maritimt; Kompass, ny vest (type oppblåsbar), arbeidslys (tiltenkt arbeid med båten - visstnok), nye lanterner, samt nytt lys til å ha i båten. - Me like , yes -> Sitér dette innlegget Link to post
LTKH Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 1 stk ny harpun (trykkluft drevet) må nesten hoppe uti i morgen og prøve! Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg fikk kopper og tallerkener med maritimt mønster. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Astor Svart 25.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Hva er forresten Network Norway? Jeg har også en Iphone men sender MMS på helt vanlig måte Network Norway er en opperatør som benytter Telenor som basisnett. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
SeaRaymond Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 God jul folkens, under treet i år var det en regatta flytedress å spore vedrørende maritime gaver Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Det ble en Nikon D5000 på meg Herlig da kan jeg forevige alle deilige turer med båten Sitér dette innlegget Link to post
RoarL Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Fikk flytejakke fra kona, og jakka var såpass fin at jeg jo ikke kan bruke den i den båten vi har nå; så da må det jo bli ny båt også?? Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Av min datter og svigersønn fikk jeg 2 krabbeteiner og tilhørende 25 m tau med en "flytekule" til å skrive navn og tlf nr på. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Min julegave til båten er elektroniske spaker til Steyr'ene mine. Det må holde for i år Det var veldig dumt - de er meget vanedannende, du vil aldri ha båt uten el-spaker etter en sesong med slike Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Seilaren Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Fikk en bok om Engøyholmen kultursenter. Så veldig kjekke ut, og gleder meg til å lese den.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
JGH Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Ikkje ein maritim ting under treet til meg i år, men har jo kjøpt "ny" båt så det får gå som tidenes julepresang til oss. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Otto R Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 (redigert) Årets båtgave fra båtnissen var en handy duck med båtshake og langt tau, http://www.handyduck.com/pdf/HandyDuck_2.pdf Ser fram til å teste den ut, kona blir vel mest fornøyd med den håper jeg. Til å vedlikeholde væskebalansen, vanket det også Cognac Redigert 25.Desember.2009 av Otto R (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg fant denne under treet i år. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
bjorngb Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Grattis Oddgeir - kunne tenke meg et sett av disse selv... Gleder meg til å høre erfaringer med HandyDuck - selv liker jeg ikke tanken på å henge etter noe plastdippedutt - så jeg har vært skeptisk... Ingenting maritimt på meg :-( Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 God jul til alle BP'ere. Martimt under treet kan jeg jo si at jeg fikk, men det peker mot vår kjære båtplassen.no. Fin Erik Vinje's bok med tittelen "Moderne norsk". Så nå stilles det krav til BP skribenter . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Bitteliten Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Jeg fant denne under treet i år. var den til deg ? Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Riktig god jul alle sammen. Jeg fikk.. og hold dere fast,. et gavekort på tatovering av min eldste datter (19) og som hun forklarte: "Det må vel være et motiv fra sjøen eller anker eller noe slikt, Og dette må jo passe godt til 40 års krisa di hahahahhaha" Jeg er i teorien stor motstader av tatoveringer så nå får vi se.... hehhe Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Vengsøyværing Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 (redigert) Jeg fikk boka "Illustrert norsk skipsliste Del 3," (kystfiskeflåten, båter under 15 meter) og ei krabbeteine! (er en slags ruse på ene enden av teina, aner ikke hva det er til?!?!) Redigert 25.Desember.2009 av Vengsøyværing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 (redigert) var den til deg ? Ja, det var en gave til meg fra mine tre arvinger. I fjor fikk jeg barometer i samme serie (Admiral II). Redigert 25.Desember.2009 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Tommy_H. Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Ja, men fikk den ikke under treet. Vi var på Askøy og hentet en ny Viknes 1030 på lille julaften, så nå er vi i himmelen! Etter 20 år med kalesjebåt så var det godt å komme under tak.... Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Hobby 430 Sport Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Fikk ullvotter av min mor i julegave, hjemmelaget!!! En grønn styrbord vott og en rød barbord vott Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
baatsman Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 En XM 8000 offshore dress for seil. Har brukt Henri Lloyd, men etter en 10 timers tur i regnvær i sommer gjorde at humøret ikke var helt på topp. Det må nissen ha fått med seg. Faktisk en meget bra nissefar i år. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Fru Jacobsen Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Vi var på Askøy og hentet en ny Viknes 1030 på lille julaften, så nå er vi i himmelen! Grattis med en herlig ny båt Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
2nd Trikker'n Svart 25.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2009 Fikk ullvotter av min mor i julegave, hjemmelaget!!! Ordentlige votter med shoppingbag utenpå - Bedre blir det nesten ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.