nimbuster Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 (redigert) ...vi fikk den ikke under juletreet. Vi var på Askøy og hentet en ny Viknes 1030 på lille julaften! Denne julepakken må vel kunne kvalifisere til betegnelsen "Årets julegave"? Redigert 26.Desember.2009 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tommy_H. Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Denne julepakken må vel kunne kvalifisere til betegnelsen "Årets julegave"? Ja, vi kommer til å leve lenge på denne! Reiser ut på første overnattingen idag. Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Otto R Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Gratulerer , kjempebåt Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Jeg fikk to nye impellere til min johnson 3hk 63 modell og nytt sete til båten. Ha en fortsatt god jul alle sammen. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 To vinkjølere. Kommer godt med når sofaen fylles opp av tørste båtfolk. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy_H. Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Reiser ut på første overnattingen idag. Ligger nå på Bakkasund i Austevoll, litt spesielt på 2. Juledag. Ingen andre båter ute.... Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
sjøman Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Det ble ny varmtvannsbereder til meg (Båten) og spa weekend på kona........ Jeg ville ikke byttet for alt i verden. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Det ble ny varmtvannsbereder til meg (Båten) og spa weekend på kona........ Jeg ville ikke byttet for alt i verden. hehe er de frihelga du ikke vil bytte bort?? eller er de varmtvannstanken Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Fikk en bok jeg kan nyte i hvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Hulda fikk en Cognac med Seil i Emblemet. En eller annen tosk ved navn Larsen hadde rotet seg inn i det. Nå er flasken tom. Neste post på programmet er en flaske som har vært med på en eller annen båt, lang reise. Jeg blir sliten av slikt. Deretter kommer en butelje fra en eller annen 'Chivas'. Admrialen synes jeg blir pyton når jeg heller i meg all denne skitten. Men hva skal en stakkar gjøre? Jeg kan jo ikke si at gavene er skivebom? Det er jo å fornærme Admiralen. Sitér dette innlegget Link to post
Godthaab Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 50meter med tau:) hehe Sitér dette innlegget “The pessimist complains about the wind; the optimist expects it to change; the realist adjusts the sails.” Link to post
SandAnker Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Tau er alltid fornuftig Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Nummer 216 av "Thor Heyerdahl - oppdageren" - signert av mesteren selv mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.