Guest Kaptein Fredrik Startet 26.Desember.2009 Del på Facebook Startet 26.Desember.2009 Hei, jeg har planer om å kjøpe en Theri microfun og trenger litt hjelp med utstyr til den. Jeg har tenkt lys, cd spiller og pr-radio. Jeg skal ha noe lys som er montert under benken og masse tøft lys. Jeg har planlagt cd spiller/Radio i den også, har dere noen tips til meg? Fortsatt god jul alle sammen! Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 26.Desember.2009 Del på Facebook Svart 26.Desember.2009 Her er det vel bare å sjekke ut butikker som Biltema,Maritim,Clas Olson osv. dei skal ha det meste til båt til ein grei pris Ang. anlegget,må du vel kanskje ha vasstett? Dette er vel ein åpen båt? Koster eindel meir en vanlig anlegg... Lys: Er i grunn ganske fornøgd med disse: http://biltema.no/no/Bat/12-V/Innvendig-be...LED-belysning2/. Har 2 stykk av dei raude. Lyser ganske godt opp! Skal kjøpe 2 til, og sette i sidene. Så blir båten godt opplyst i mørket Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.