GPF Startet 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2009 http://www.tango-yachts.ch/segelyachten/ya...33/galerie.html Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Velkommen til forum! Synes interiøret er finere enn den nye Bavaria 32 - men også her masse skarpe kanter. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
GPF Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Ja, noe kantete, men den gamle stilen var vel utgått på dato. Dette er visst kirsebærinteriør, og uten fuger i gulv. Har bestilt en selv, og gleder meg til sjøsetting til sommern! :) Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 GPF Beklager å si det, men dette interiøret er noe av det styggeste jeg har sett. Kantete, blek farge, liggende paneler på hovedskott ala Ikea, snodige pølseputer +++ PS: Dette er min mening da, ta det for hva det er verdt. Det skal også nevnes at jeg er svært konservativ mhp. båt. Liker best Orust eller aller helst gamle Norlin-konstruksjoner når seilbåter i glassfiber er tema. Utvendig så båten tilsynelatende ok ut. Det eneste jeg reagerte på var at rattet muligens var noe for langt bak?? Det så temmelig trangt ut bak der + "hønevagl-benk for skipper?? Sitér dette innlegget Link to post
GPF Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 (redigert) haha. Helt i orden. Setter pris på dine dine fargerike meninger. Bildene av cockpiten er fra i fjor, det er kun interiørbildene som er nye. De har visst gjort noen endringer til cockpit også, selv om de neppe tilfredsstiller dine ønsker;) Redigert 26.Desember.2009 av GPF (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 (redigert) Er det mulig å bestille den uten ratt (med rorkult) ? Synes den var ok men ratt på en liten cocpit i båt rett over 30fot det blir litt trangt Redigert 26.Desember.2009 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Forøvrig enig med Fanafjord. Interiøret i Barvaria 32 er faktisk værre. Dette er like kantete som en selvbygget snekke fra 70-årene. Denne innredningen er direkte farlig.. Er det virkelig slik båtinteriør ala 2010 skal se ut?? Jeg forstår jo at jeg er fullstendig akterutseilt. Det er 3-4 år siden jeg sist var på messe, og mye har tydligvis skjedd siden den tid, desverre til det negative. Modernisme er dagens trend, som vel grunner ut i rimeligere maskinell produksjon. Utrolig at produsentene har fått dette til å bli mote........ Noe sier meg at vi ler av dette stuntet om noen år, nei nå var jeg stygg, beklager. Sitér dette innlegget Link to post
GPF Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 "Er det mulig å bestille den uten ratt (med rorkult) ?" Var mulig in den gamle versjonen, men jeg er ikke sikker på den nye... Sitér dette innlegget Link to post
GPF Svart 26.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 Hmmm....jeg tror den nye designen gir intrykk av flere farlige kanter. Men dersom man sammenligner med dagens modell, er endringene faktisk mindre dramatiske. Dersom bordet er nedfelt, får man skarpe kanter uansett. Vrient å unngå (se Hallberg Rassy i tredje bilde). Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 26.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2009 GTF Mhp skarpe hjørner så var det først og fremst Bavariaen jeg refererte. Din båt ligger interiørmessig noen hakk over Bavariaen. Ellers enig med deg mht. nedslått bord, selvsagt vanskelig å unngå. Fjorårets interiør var forøvrig langt bedre enn årets spør du meg, men det kunne du vel tenke deg til, hihi. Ellers lykke til med ny båt som du utvilsomt blir fornøyd med, og dessuten kommer du til å kunne seile i ring rundt min gamle skøyte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.