Kommandør Startet 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2009 God jul godtfolk! Jeg har behov for å flytte min vinterlagrede båt ca 20-30 meter og trenger derfor å leie en bil med kran som kan flytte en Marex 23 på ca 1,8 tonn. Båten må løftes over en hekk, så tilhenger er ikke noe alternativ. Er det noen her på forumet som vet om noen i Mosse-distriktet som kan gjøre denne jobben? Mvh Pål M Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Denne karen driver med båttransport bla. Har en lastebil med stoor kran på. Arnesen Johan Fredrik Ternevegen 15, 1519 Moss 69 27 16 22 Sitér dette innlegget Link to post
Kommandør Svart 27.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2009 Fantastisk! Man trenger åpenbart ikke gå over bekken etter vann.... Jeg bor selv på Jeløya og har tidligere bodd på Tronvik. Mange takk! Mvh Pål M Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Denne karen driver med båttransport bla. Har en lastebil med stoor kran på.Arnesen Johan Fredrik Ternevegen 15, 1519 Moss 69 27 16 22 Det er han jeg også bruker. Men om han sier et tidspunkt, så pleier han å være forsinket. hehe! Men han Johan er rolig og forsiktig og ikke dyr. :-) Ellers kan du jo ringe T.O.Bull i Moss/Årvold da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.