ravddo Startet 27.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 27.Desember.2009 Er det noen BP medlemer som skal seile egen båt eller være med som mannskap? Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Akora Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Hvor og når går den? Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 28.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Nyttårseilasen går vært år på en av de første lørdagene som er i det nye året. I år er det lørdag 9/1-2010. http://www.stavangerseilforening.no/index.cfm?id=270049 Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Average Joe Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 Ja, jeg stiller Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 30.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 Melges 24 er en bra allround båt! Jeg pleier å seile med Frode/Gaute Johannessen når jeg er vestover. Jeg får se hvilken båt det blir i år, jeg tror han har båten på land. Men seiling blir det! Hadde trodd det var flere BP medlemmer fra Rogaland som hadde tengt å seile regatta eller å seile i turklassen og ta med seg det sosiale etterpå! Her i sør er isen tykk i båthavnene. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Seilaren Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 Med minus 10 grader i luften er jeg glad jeg ikke har lovet å være mannskap på noen regatta.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
ravddo Svart 31.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Med minus 10 grader i luften er jeg glad jeg ikke har lovet å være mannskap på noen regatta.. Du har jo egen skute i distriktet så du kan jo seile selv som skipper Fra spøk til alvor. Hvis det blir minus 10 grader er det stort sett sol og lite vind. Verre med +2 og kuling. Men det har vi også seilt i og det gikk helt fint det og. Fins som kjent ikke dårlig vær bare dårlig klær! Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Hafrsfjord Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Akkurat nå............ minus 5.5 og vindstille, så det kan kanskje bli en lang tur med seil? Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Da var regattaen over. Kaldt om morgenen i Sandnes med -12 grader. Men fint på sjøen der ivertfall ingen ombord hos oss frøs. 28 båter påmeldt, 26 startende. Jeg seilte en Bavaria 46cr og vi ble vel tunge i den lette vinden. I en og en halv time ble vi mere eller ndre liggende og drive uten styring. Men båtsesongen er i gang. Tradisjonen tro seilte flere båter ut til Kvitsøy for overnattingstur etter premieutdeling. Ryktene sier at det var rundt 10 båter og mellom 30-50 personer der ute lørdags kveld. Blir nok en skikkelig fest! Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
submiss Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 (redigert) 155 seilere trosset kulden i Stavanger. Dette innlegget fant jeg på Seilas sin nettside. Synes det er rart at verken Stavanger Aftenblad eller Rogaland Avis har skrevet noe om seilasen. De synes å konsentrere seg mest på skøyting. Var flott å se på Byfjorden i dag - strålende sol og mange seilbåter! Redigert 9.Januar.2010 av submiss (see edit history) Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
ravddo Svart 5.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2011 Er det noen som skal seile i 2011? Regattaen går til lørdag den 8/1-11. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.