Jump to content

Båtplass i Lundsvågen (Stavanger) - trenger utvidelse


risesp

Recommended Posts

Hei alla glada!

Har nettopp blitt den heldige eier av en Maxi 108, men oppdaget til min fortvilelse at min "mellomlagrindsbåtplass" skulle fjernes av kommunen. Tanken var å ligge der i påvente av at min opprinnelige båtplass på C-bryggen i Lundsvågen ble oppgradert til en passe stor en.. Spørsmålet nå er altså om noen har en stor båtplass i Lundsvågen som kan "byttelåne" med min litt mindre, evt om det finnes et alternativ i nærheten..

 

Forøvrig kan jeg anbefale seiling i julestria! Det fjerner fokuset fra alt mas og kjas :lol:

 

Espen

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Løfter denne opp igjen, da jeg er i ferd med å gå på 2-4-6fots syka.. Har p.t en flott plass på F-bryggen i Lundsvågen, men denne har en brutto bredde på 4 meter, og jeg sliter således med å få inn en båt rundt 4 m i bredde.. Finnes det noen her inne som tilfeldigvis har en plass, gjerne i Lundsvågen, som kunne tenke seg å bytte?

Link to post
Share on other sites

Kanskje det er lettere å få svar ved å henvende seg til styret /havnesjef i din båthavn ?

Selvsagt! Og har gjort det også.. Men det er jo slik at ikke alle er oppdatert med de enkeltes ønsker til enhver tid.. Men hvis det var plagsomt å lese forespørselen, så beklager jeg selvsagt!

Link to post
Share on other sites

Kanskje det er lettere å få svar ved å henvende seg til styret /havnesjef i din båthavn ?

 

Det gjør vi i vår havn, så får andelseierne bytte til bredere plass så snart noe blir ledig. En annen løsning er å snakke med de som har bredere plass og ikke trenger denne og evt . leie denne plass. Dette gjør vi gjennom båthavna på 1 års kontrakter slik at det er ryddig for begge parter.

Link to post
Share on other sites

Jeg prøvte jo å hjelpe deg sist men fikk ingen respons. Men det jeg har gjort i slike tilfeller, jeg har notert meg aktuelle smale båter som ligger i brede båser, så går du til styret og får nummeret til disse, og ringer selv og spør båteierene. :flag:

Helt riktig, og jeg beklager at jeg ikke fikk med meg dette.. av en eller annen grunn fikk jeg ikke disse videresendt på mail, og da ble det heller ikke til at jeg leste før det var "for sent":)

 

Jeg tar tipset ditt, og tar meg en runde. TakK!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...