M/B Shanty Startet 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2009 Hva betaler dere? eller hadde vært villig til å betale? Dette er KUN for opplaget. Men, hva hadde dere vært villige til å betale for å kunne jobbe på båten, og ha strøm og kompressor + div. el. handverktøy tilgjengelig. Verktøy av typen. feinsag, div. slipere, driller, lakkhøvel, sponavsug, støvsugere i industri kvalitet? i en egen avskilt del av lokalet for å ikke grise til andre båter. Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Hansi Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 En 500 - 600 kr foten er vel noenelunde akseptabelt. I fjor betalte jeg like over 300 kr foten for innendørs opplag. Noe som etter mitt syn er veldig rimelig. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 Nå betaler jeg kr 100/fot for boblehavn, så kr 300 innendørs i oppvarmet lokale må være ok. Kr 600 høres helt vilt ut. Og tilgang på verktøy bør uansett være en tilleggssak. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 (redigert) Tror du har lagt prisnivået noget lavt Shanty. Men hvorfor 6 måneder? Betaler pr. idag over 200 pr. fot utendørs uten strøm. Veiledende pris innendørs i oppvarmet er på denne plassen kr. 770,- pr. fot. inkl opptak, spyling og utsett på våren. Du har ikke lov til å gjøre noe i båten i opplagshallen. Du har knapt nok lov til å besøke båten, mens den er i hallen. Arbeid du ønsker å utføre selv, må gjøres før båten havner i hallen eller ute på våren. Redigert: Fri strøm frem til 1. Desember og etter 1. Mars. I perioden mellom, kjøp strømmåler til 2500,- og betal for forbruk. Pris pr. kv vet jeg ikke. Redigert 29.Desember.2009 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Seilaren Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 Vi fikk vel tilbud på 18 000 for en Ibiza 20 inkludert service. Vi kjøpte tilhenger og ofret bringebærbuskene i hagen... Men det kunne blitt dyrt.. Holdt på å drepe den stakkars gammle Renaulten vår opp rampen.... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Tom Rør Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 Betaler 15000;for lagring innendørs i varmen for 27 fot,og jeg kan etter avtale med firmaet drive med båten hvis jeg ikke støver og griser. Lot firmaet ta service på motor og drev, for de skal jo leve de også. Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 29.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2009 Prisene er så vidt jeg veit her i området 450kr foten inne på kaldt lager og 650 kr for varmt lager:-) Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
nimbuster Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 I vår havn betaler vi pr. kvm., og jeg betaler rundt 17000 for opplag under tak. Ikke i hall eller i oppvarmet lokale, men under tak. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 Jeg fikk tilbud om oppvarmet lokale for min 26 fots snekke på 2000 kr for i vinter. Min 24 fots snekke står i kaldtlager for en flaske brunt brennevin! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
abbor Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 Blir helt feil med en slik poll uten å ta med lokasjon. Jeg har som tom-ass båten min i innlandet og betaler 2000kr i helårsleie for en 10m lang garasje for båten på henger og pleide å betale ei flaske brunt brennevin for vinteropplag for den forrige båten. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 En 500 - 600 kr foten er vel noenelunde akseptabelt. I fjor betalte jeg like over 300 kr foten for innendørs opplag. Nå betaler jeg kr 100/fot for boblehavn, så kr 300 innendørs i oppvarmet lokale må være ok. Kr 600 høres helt vilt ut. Tror du har lagt prisnivået noget lavt Shanty. Tja... jeg betaler 159 kr pr fot i måneden (fra første uka på oktober 2009 ut i april 2010(rett etter påske)). Det er egentlig litt over 6 mnd, men jeg delte likevel prisen på 6 og deretter 22 fot. Dette er innendørs vinteropplagring i hall uten oppvarming sammen med mange andre båter og biler/campingbiler og ligger relativt sentralt bare ca 2 mil utenfor Trondheim. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
skibsplast ohoi Svart 30.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2009 Store variasjoner skjønner jeg, her i Namsos området ligger prisen på ca 100 pr fot. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.