Jump to content

Pris på innendørs vinteropplag?

M/B Shanty

Pris på vinter opplag innendørs i 6 mnd.  

63 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hva betaler dere? eller hadde vært villig til å betale?

Dette er KUN for opplaget.

Men, hva hadde dere vært villige til å betale for å kunne jobbe på båten, og ha strøm og kompressor + div. el. handverktøy tilgjengelig. Verktøy av typen. feinsag, div. slipere, driller, lakkhøvel, sponavsug, støvsugere i industri kvalitet? i en egen avskilt del av lokalet for å ikke grise til andre båter.

Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn

Tror du har lagt prisnivået noget lavt Shanty.

Men hvorfor 6 måneder?

Betaler pr. idag over 200 pr. fot utendørs uten strøm.

Veiledende pris innendørs i oppvarmet er på denne plassen kr. 770,- pr. fot. inkl opptak, spyling og utsett på våren.

Du har ikke lov til å gjøre noe i båten i opplagshallen. Du har knapt nok lov til å besøke båten, mens den er i hallen.

Arbeid du ønsker å utføre selv, må gjøres før båten havner i hallen eller ute på våren.

Redigert: Fri strøm frem til 1. Desember og etter 1. Mars. I perioden mellom, kjøp strømmåler til 2500,- og betal for forbruk. Pris pr. kv vet jeg ikke.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

En 500 - 600 kr foten er vel noenelunde akseptabelt. I fjor betalte jeg like over 300 kr foten for innendørs opplag.
Nå betaler jeg kr 100/fot for boblehavn, så kr 300 innendørs i oppvarmet lokale må være ok. Kr 600 høres helt vilt ut.
Tror du har lagt prisnivået noget lavt Shanty.

Tja... jeg betaler 159 kr pr fot i måneden (fra første uka på oktober 2009 ut i april 2010(rett etter påske)). Det er egentlig litt over 6 mnd, men jeg delte likevel prisen på 6 og deretter 22 fot. Dette er innendørs vinteropplagring i hall uten oppvarming sammen med mange andre båter og biler/campingbiler og ligger relativt sentralt bare ca 2 mil utenfor Trondheim.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...