Spinnaker Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 og for oss, som ikke liker charterbåter med mange dasser ........ Ooooooooo, nesten som en gammel Vindø, bare myyyyyyye bedre! Ereksjon Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
:båt1 Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Hallberg Rassy 310 og 372 er vel nye i år noe for oss HR fan dette Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 Den Nordshipen er dritlekker, skikkelig dekkshusseilbåt ikke motorseiler Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 18.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2010 enig i at den er fin men HR er finere!!! Sitér dette innlegget Link to post
Seiljåtten Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 og for oss, som ikke liker charterbåter med mange dasser ............... Sjøens Rolls Royce, helt klart, men å holde en slik båt fin krever mye fritid eller stor lommebok. For min del står en vanlig ny najad på lottolisten. På den realistiske listen derimot er det plass til en ny tuppercruiser. I valget mellom en ny tuppercruiser og en gammel lottocruiser velger jeg en ny tuppercruiser. Det hele har med mitt anstrengte forhold til natemasse og skruer i dekk å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 og for oss, som ikke liker charterbåter med mange dasser ............... Huff... for et smykke.... må vurdere å begynne å tippe lotto. Med en slik båt hadde jeg ikke hatt tid eller tålmodighet til å jobbe :-) RSl Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Erik Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Har dermed en strøken First 31.7 til salgs. Gratulerer med ny båt. ' Hvor mye skal du ha for 31.7'en din Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
sydspissen Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Bavaria er for de med gode magemuskler ( Cockpit / sarg mangler ryggstøtte ) . Spenner man magemusklene for lenge, så er det kanskje bruk for alle de 3 dassene. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Tilogmed jeg som er motorbåtjunkee likte den Nordhavnen Meget lekker båt med masse lys ned i salongen.. slipper liksom litt av kjellerstuket Mistenker at disse Danske smykkene er meget høyt priset Tror jeg er iferd med og bli skapseiler Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Careka Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Nordship 38, 40 43 er lekkre saker, men syns også de har blitt fordyre. NS 36 syns jeg blir litt liten, men flott. Men ny i år er Elan 310 og i sommer kommer Elan 35. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
sydspissen Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 (redigert) Sea Queen 38 ( nesten en seilbåt ) http://www.cryachts.se/DesktopDefault.aspx?tabid=110 Redigert 19.Mars.2010 av sydspissen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 (redigert) Ikke helt nytt men nesten... nyyyyyydelig 42 foter ! http://www.puffinusa.com/42.html Redigert 19.Mars.2010 av sydspissen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Nordship 36 gir jo ståpels! Om to år kommer det til å ha egen klasse i Færdern ;) Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
baatsman Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Bavaria er for de med gode magemuskler ( Cockpit / sarg mangler ryggstøtte ) . Ta deg en tur i vår Bav 42 eller i den nye 45. Trenger du fortsatt gode mavemuskler, er Grete Rode kurset for deg . Enten det eller støpen på kroppen feil Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Gunga Din Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Huff... for et smykke.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
:båt1 Svart 20.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2010 Ikke noe for oss Hallberg Rassy fan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.