reisa_mann Startet 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2009 er det noen som vet hvor mange kg polyester det ble brukt på båtene på begynnelsen av 80 tallet?Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig vekt på polyester . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
reisa_mann Svart 31.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 ikke noen som vet, vekt på hvor mye! ca polyester det ble brukt på båter på begynnelsen av 80 tallet.? Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Hei reisa_mann, spørsmålet ditt er veldig vanskelig å svare på. Fordi, er båten 10 fot eller 100 fot? det er litt forskjell på det. Jeg skjønner spøsmålet ditt, men du må stille det litt annerledes. Jeg vet at de brukte mere polyester i disse tider, enn de gjør i dag. Sitér dette innlegget Link to post
reisa_mann Svart 31.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 det er en båt på 28 fot ikke selvlensende. men med rorhus. båten er byggd på island. er 250cm bredde. Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 31.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2009 Polyester er en ting, glassfiber kommer i tillegg. Vanskelig å anslå, men dersom båten veier ca. 3oookg. Dette er bare et annslag. Ca 2000 kg polyester, 1000 kg med glassfiber, tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.