omh1 Startet 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2010 Hei satt å så på båter (som jeg ofte gjør) og fant en Birchwood 320 i England til 49.999 pund. tilfeldigvis så jeg samme bårt på Finn.no. En "importør" i Stavanger ville selge samme båt (jo det måtte være samme båt) til 750.000,-. Lurer på hvor mye som går til frakt, skatt, papirarbeid osv for "importøren". Er 750 tusen for en Birchwood billig? Dersom det er noen der ute som har importert båt fra England - hvor mye arbeid er det med dette? Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Om importøren må betale 49.999 pund for båten i england begriper jeg ikke hvordan han kan selge den for Kr 750.000,- i Norge. Han må jo vitelig betale både HK avgift, frakt og moms. Tilsamens må vel det beløpe seg til mer en kr 750.000,-. Høres for meg ut som meget dålig butikk. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 hvis en regner at importøren får 15% avslag på den prisen og en tar den sjøveien så blir det nok butikk ja. Er ikke mer enn 15000.- i diesel på den hjem. Stavanger marinesenter som du sikkert referer til får meget gode priser nedenfor da han importerer MYE båt. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.