Diesel248 Startet 2.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2010 Hei, Eg lurer på å prøve Liquid Moly Molebdensulfid tilsetning i ein motor. Eg har lest om det i "Ka E' DET? Det E' VRI!" (den store kloke boka). Men eg er ikkje sikker på kvar eg kan få tak i stoffet. Er det nokon som veit om ein forhandlar? Og er det nokon som har erfaring med stoffet? Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Diesel248 Svart 3.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Tut Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
index Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Disse stoffene var veldig populære for 10-15 år siden, både molybdensulfid, PTFE og andre "fantastiske" stoffer som helbereder det meste og gir deg en motor som ikke er til å kjenne igjen. Men etterhvert viste det seg at de hadde visse bieffekter som ikke var så heldige, så de har stort sett forsvunnet fra markedet en etter en. Det kan være at du finne noe hos en bilutsyrsforretning med dårlig omsetning, men om det er lurt å helle på motoren er en helt annen sak.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Diesel248 Svart 3.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Eg er jo skeptisk til slike stoffer. Men eg har lyst å skaffe informasjon, som eg har funne no. HER Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.