ivar Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Har også hørt båten omtalt som Rana-Fjord, men når jeg har søkt på f.eks Fjord 16 Day, så er det en helt annen båt, med større kjøl. Rana-fabrikken produserte iallefall flere av de mindre Fjord modellene. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
SeaRaymond Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Ville aldri sett på dette skroget som noe halvplaner iallefall, tenker den ligger flatt i vannent under fart og lager beskjeden hekksjø i plan = planende skrog og ikke pløyende skrog Sitér dette innlegget Link to post
Steen Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Her er en brosjyre fra nesten samma båt som min(Bare uten HT) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 de skrev vel det de mente ville selge mest båter, i en tid hvor det hadde vært oljekrise og hk avgiften akkurat var innført... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
ibizafan Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Har hatt en son båt for mange år siden på den satt de en 30 hk 3syl suzuki den gikk ca 15 knop hadde den ikke lenge en høst solgte den gjenn til våren. du bør satse på 40 -60 hk på den jeg tror de er maks motor 60 hk på denne båten. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Steen Svart 7.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 Takk for all info. Skal prate litt med foreldra å se hva det blir til Sitér dette innlegget Link to post
Steen Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Fikk i går konstatert at det blir en splitter ny Honda Bf 40 Efi Da blir den ikke så verst allikevell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.