kringon Startet 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Januar.2010 Ser på FINN i kode 20380216 at det er mulig å leie motorbåt i Kroatia. Bra for oss uten pinnebåt. Utleiefirmaet holder til i Sibenik. Noen som har erfaring med båtbruk i dette området? Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Sibenik ligger like nord for Split. Området er oversiktelig og greit å navigere i. Her er det bare å kjøre på. Tror norwegian har relativt rimelige fly til split fra gardemoen. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Mulligan Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 uten pinnebåt. Hva slags båt er det? Sitér dette innlegget Link to post
kringon Svart 3.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Ryanair skal begynne å fly Rygge-Zadar, ser på kartet at Zadar er ganske nært Sibenik. Etter hva Googlemap viser så ser det ut for å være en skjermet skjærgård? Blir det uutholdelig varmt i Kroatia i juli - noen som har vært der på den tiden? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Dersom en kan kjøre/behandle en båt betyr det lite om om den har mast ("pinnen" kalles for mast) eller ikke , for i dag har seilbåter motor også og kan brukes og håndteres som en vanlig motorbåt, og til en mye hyggeligere pris enn en motorbåt. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 "pinnen" kalles for mast OK. Litt i stil med rygge istedetfor bakke, gulvet istedetfor dørken osv. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Ryanair skal begynne å fly Rygge-Zadar, ser på kartet at Zadar er ganske nært Sibenik. Etter hva Googlemap viser så ser det ut for å være en skjermet skjærgård? Blir det uutholdelig varmt i Kroatia i juli - noen som har vært der på den tiden? Hvis du skal ta fly til Zadar anbefaler jeg å leie båt i Sukosan i stedet. Kroatias største marina med 800 utleiebåter (!). Noen av disse er motorbåter. Stedet heter marina dalmacija. Båten min har gått 5 år i utleie fra denne marinaen. Her er f.eks det som finnes av motorbåter til leie i sukosan. Men søk også på Zadar hvis du planlegger å ta fly hit. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
kringon Svart 3.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Har ennå ikke blysvingerene med tekstilmotor skjønt at vi som foretrekker motorbåt liker å erte seilere med "pinnen" ? Har både seilt og kjørt motorbåt i mange år.Lar meg ennå overraske hvor lette forståsegpåerene her på BP er å erte opp. Forsøker å få litt info om forholdene i Kroatia, men da den siste kranglefanten tydeligvis ennå ikke er født så må jeg kanskje gjøre jobben selv. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Blir det uutholdelig varmt i Kroatia i juli - noen som har vært der på den tiden? Varmt men ikke uutholdelig når vi var der i alle fall link til tråd om båtferie i kroatia Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Har ennå ikke blysvingerene med tekstilmotor skjønt at vi som foretrekker motorbåt liker å erte seilere med "pinnen" ? Har både seilt og kjørt motorbåt i mange år.Lar meg ennå overraske hvor lette forståsegpåerene her på BP er å erte opp.Forsøker å få litt info om forholdene i Kroatia, men da den siste kranglefanten tydeligvis ennå ikke er født så må jeg kanskje gjøre jobben selv. Tja hvem er lettest å terge opp Men det hender vel at morsomheter går ut på dato. Jeg har seil 4-5 mnd. Kroatia så det er bare å spørre i vei Sitér dette innlegget Link to post
SY Anora Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Hei, du skal ta kontakt med Frode Borge i Sun Yachting Navigare, han har peiling på Kroatia.... http://www.sunyachting.no/ Tlf 47 64 98 87 70 Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Hvordan fortoner en båtferie seg her nede? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Har ennå ikke blysvingerene med tekstilmotor skjønt at vi som foretrekker motorbåt liker å erte seilere med "pinnen" ? Har både seilt og kjørt motorbåt i mange år.Lar meg ennå overraske hvor lette forståsegpåerene her på BP er å erte opp.Forsøker å få litt info om forholdene i Kroatia, men da den siste kranglefanten tydeligvis ennå ikke er født så må jeg kanskje gjøre jobben selv. Etter hva jeg har sett på salgslistene fra bla. Kroatia ser jeg at enkelte har trawlere til utleie. Jeg skønner godt du vil styre unna pinnebåter. Spennende å høre hva du finner av utleiebåter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
kringon Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Har kikket på båtene som NCP leier ut via den norske agenten som det refereres til i innlegg#1. De har bl.a en Beneteau Antares trawler til utleie. skulle vært artig å forsøkt en slik i Kroatia. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.