Jump to content

Motorbåtleie i Kroatia

kringon

Recommended Posts

Ryanair skal begynne å fly Rygge-Zadar, ser på kartet at Zadar er ganske nært Sibenik. Etter hva Googlemap viser så ser det ut for å være en skjermet skjærgård? Blir det uutholdelig varmt i Kroatia i juli - noen som har vært der på den tiden?

Hvis du skal ta fly til Zadar anbefaler jeg å leie båt i Sukosan i stedet. Kroatias største marina med 800 utleiebåter (!). Noen av disse er motorbåter. Stedet heter marina dalmacija. Båten min har gått 5 år i utleie fra denne marinaen.

Her er f.eks det som finnes av motorbåter til leie i sukosan. Men søk også på Zadar hvis du planlegger å ta fly hit.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

Har ennå ikke blysvingerene med tekstilmotor skjønt at vi som foretrekker motorbåt liker å erte seilere med "pinnen" ? Har både seilt og kjørt motorbåt i mange år.Lar meg ennå overraske hvor lette forståsegpåerene her på BP er å erte opp.

Forsøker å få litt info om forholdene i Kroatia, men da den siste kranglefanten tydeligvis ennå ikke er født så må jeg kanskje gjøre jobben selv.

Har ennå ikke blysvingerene med tekstilmotor skjønt at vi som foretrekker motorbåt liker å erte seilere med "pinnen" ? Har både seilt og kjørt motorbåt i mange år.Lar meg ennå overraske hvor lette forståsegpåerene her på BP er å erte opp.

Forsøker å få litt info om forholdene i Kroatia, men da den siste kranglefanten tydeligvis ennå ikke er født så må jeg kanskje gjøre jobben selv.

Tja hvem er lettest å terge opp :lol: Men det hender vel at morsomheter går ut på dato. Jeg har seil 4-5 mnd. Kroatia så det er bare å spørre i vei :sailing:

Etter hva jeg har sett på salgslistene fra bla. Kroatia ser jeg at enkelte har trawlere til utleie. Jeg skønner godt du vil styre unna pinnebåter. Spennende å høre hva du finner av utleiebåter.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...