Verrie Startet 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Januar.2010 Dieselfyren stoppet i gaar med feilmelding om brennerfeil. Denne er levert av Schwartz Paul AS i Oslo. Denne brenneren er oljebrenner for vannbaaren varme ombord. (Typisk at denne gaar istykker naa i denne kulda....) Jeg maa ha servicemann til denne, baaten ligger i Arendal. Noen som vet om jeg kan kontakte vanlige fyrkjelereperatoerer? Maa jeg ha spesialfirma for disse brennere? Finner ikke noen av dem her i Agder. Fint om noen kan gi meg tips etc om denne, dersom noen har kjennskap til den. Jeg vet at jeg kan ringe selskapet som har levert denne i morgen tidlig, men typisk nok er situasjonen slik at jeg ikke har anledning til aa ringe rundt til diverse i morgen og Tirsdag. Har derfor lyst til aa forberede meg mest mulig i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Farco Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Dette er mest sannsynlig en standard villakjele. Ta kontakt med de som leverer fyringsolje i området. De kan forhåpentligvis sette deg i kontakt med noen som kan ta service på brenneren. Dyser, tennelektroder, automater, pumper, etc. er ofte standard komponenter som disse gutta har i bilen. De setter som regel pris på om du feier kjelen og eksosrøret selv på forhånd, da dette er en drittjobb som ikke setter spesielle krav til kompetanse. Sitér dette innlegget Farco AS, Kabelgata 37 C, 0580 Oslo - Tlf. 22 65 53 20 - e-post: Link to post
Verrie Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Takk Farco. Kom i kontakt i dag formiddag med en kar i Arendal som kunne se på dette med en gang. Alt er i orden nå, og temperaturen er igjen levelig ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.