kjetika Startet 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Januar.2010 Jeg er i gang med å renovere et 250 drev og skal ha av propellakselen. Med litt lirking har jeg fått den ut ca 1 cm, og kan se den ene o-ringen. Deretter sitter den bom-fast. Jeg har forsøkt med glidehammer, men uten resultat. Et spedt forsøk med varme er også prøvet uten hell. Noen som har en ide på hvordan dette kan tas av, før jeg ringer en mekaniker? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Det er nok bare men glidehammer og makt som skal til for å få det laust... Prøv å slå den så langt ut du kan, så slår du den litt inn igjen før du slår ut på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 3.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2010 Hadde et undervannshus til en Suzuki jeg skulle demontere,brukte glidehammer,varmet med gass,banket og bannet.gav nesten opp.... Men stappet UV huset i ei tønne med diesel i ca 1mnd,da var det nesten som hele akselen datt ut av seg selv Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
kjetika Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Så da er det bare å fortsette med å slå... Så legger jeg den i litt diesel i "pausene". Takk for svarene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.