Guest Kaptein Fredrik Startet 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2010 Jeg har en Terhi Microfun som jeg har bare lagt oppå en snøhaug. Er det nok? Det er en plastikbåt, Sprekker det i kald snø? Det er -20C grader ute. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Hvis den ligger med bunnen opp går det bra. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Det er alltid fornuftig å støtte opp en båt slik at tyngden fordeles over flere punkter. På den annen side, det går som regel bra med svært små båter. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 med min Terhi 385 har jeg lagt med den ene enden oppå en bukk å den andre siden på bakken Funker det;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.