Ask Startet 4.Januar.2010 Del på Facebook Startet 4.Januar.2010 Hei Kvar får eg kjøpt skroggjennomføringar og ventilar av kunststoff/kompositt/plast til bruk under vasslina? Desse må vera av god kvalitet. Eg vurderar å montera nye kjølevassinntaka til motorane? Tess har ikkje slikt. Eg er takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Hva med disse ?: http://www.nettbaat.no/webshop/storefront.php?pid=1191 Sitér dette innlegget Link to post
Pioneren Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Maritim har rørdeler i marelon. Komposittmateriale Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Jeg trodde ikke det fantes noen leverandør i Norge, men du kan søke litt på for eks. Forespar og Marelon. Jeg mener å huske at Forespar har DNV sertifiserte gjennomføringer og ventiler som er godkjent til bruk under vannlinjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.