Carma Startet 4.Januar.2010 Del på Facebook Startet 4.Januar.2010 Jeg har en Bavaria 33 Sport med 120 liters ferskvannstank. Har noen erfaring med å montere en tilleggstank? Hvor kan man få tak i dette og hvordan bør den kobles for at systemet skal bli bra. Har godt med plass under dørken i kabinen til dette. Ønsker å utvide med minst like mye. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Dersom vi snakker plattanker, kjenner jeg til plastinvent.no. Jeg har nettopp bestillt en plasttank fra Univa.no, sjekk i Vetus sortimanget deres!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 rent umiddelbart høres det komplisert ut med en ekstra tank. er vel bedre å få inn en stor tank Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Det er ikke komplisert med ekstra tank. Ulempene er at du mest sannsynlig må ha to påfyllinger om ikke tankene kan ligge rett ved hverandre, en treveisventil for å velge hvilken tank du skal tappe. Fordelene med to tanker er at du får et forvarsel om når du har tømt en tank og at du kan trimme båten ved å velge hvilken tank du vil bruke osv. Nå har jeg to tanker originalt montert og det funker veldig bra. Ved ettermonteing er det lettest å montere en fleksibel tank, men i bruk er det jo fordeler med en stiv tank hvor du har inspeksjonsluke for renhold, levetid osv. Ta en kikk på en Bavaria hvor det er originalmontert to tanker så ser du hvordan du kan gjøre det. Veldig praktisk med mye vann i vår båt spesiellt etter at vi monterte eberspaecher vannvarmer slik at vi alltid har varmt vann alltid. Sitér dette innlegget Link to post
Jmek1 Svart 27.Juni.2013 Del på Facebook Svart 27.Juni.2013 Jeg har en Bavaria 33 Sport med 120 liters ferskvannstank. Har noen erfaring med å montere en tilleggstank? Hvor kan man få tak i dette og hvordan bør den kobles for at systemet skal bli bra. Har godt med plass under dørken i kabinen til dette. Ønsker å utvide med minst like mye. Monterte du ekstra tank? Eventuelt, hvordan ble det? Hvilket utstyr brukte du? Har en 30 Sport der jeg tenkte å gjør det samme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.