Rikosjett Startet 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2010 Lurer på en inverter i båten slik at jeg kan fyre i gang pc, noen som har erfaring med Biltema sin utgave?? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 du får gjerne det du betaler for Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Det påstås at fintfølende (strøm-spenning-frekvens) apparater som tv, laptopp etc bør ha omformere som har gir ren sinus, disse omformerene er omtrent dobbelt så dyre en de som ikke har det. (har kke sjekket biltema sine, men tipper det ikke har ren sinus omformere) Sitér dette innlegget Link to post
Farside Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Stemmer nok det, ja. Jeg kan ikke bruke min inverter fra Biltema til PC. (Kjøpte i stedet et 12V adapter som gjør samme nytten.) Derimot fungerer det fint til ladoing av mobiltelefoner og barbermaskin etc. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Hadde inverter fra BT i den forrige båten. Brukte den til både TV og PC uten at det skjedde noe galt. Tror ikke den typen jeg hadde er i salg hos BT noe mer. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
KARILLA Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Har hatt en slik BT inverter noen år nå. Ingen problemer i det hele. Lykke til. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Arvid_A Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Dersom det kun er til PC du skal bruke den (altså ikke har behov for 230VAC til andre ting) så er denne fra Clas Ohlson helt grei: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=142620127 Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Ville tro at det er en fordel å ikke kjøre pc via en inverter - det er tap å omforme til sinus/"sinus" og enda mer tap å omforme til likestrøm igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.