Hasla 26 Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Dem kan du få billige hvis du finner den rette også til denne prisklassen du er ute etter.Og så må du prute aldrig handel uten dette. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 nei det er jo sant det Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Hei. Båten vi hadde før, var en Grimsøy 26. Vi var veldig fornøyd med den. Det eneste som ikke passer med den i forhold til det du spør etter, er prisen - den er en god del rimeligere! Dog et par viktige ting å merke seg. Tror alle disse båtene er selvinnredet. Vi hadde et eksemplar som så bra ut, men det er utrolig mye stygt og kjafs av de til salgs. Båten forøvrig syntes vi hadde veldig gode sjøegenskaper, og var praktisk med soveplass til 4 i kabinen (2 nede og 2 køyer for barn opp til ca 10 år ved å vippe opp ryggen på salongen. Lykke til med båtjakt. Båtlivet er aller hyggeligst i 7 knop! Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 ja helt enig 7 knop helt unik den farta der;) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 4.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 7/9 knop bruker ikke mange liter i løpe av sommeren heller,forhold til noen som bruker en 14 dagerslønn til en tur,tar litt lengre tid men det er charmen med snekke. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
:båt1 Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 å at den beveger seg med sjøen, ikke mot den pluss at en spissgatter ser penere ut mener jeg;) Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Scand 25, pen og praktisk snekke. Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Hva med en risør 27ac?god plass og ikke minst en veldig god sjøbåt!! fin båt for lengere turer. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 joda men er ikke disse dyre??? Sitér dette innlegget Link to post
blycher Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Ser det ligger en på finn til 110000-, men den har seilrigg da.Vet ikke helt hvorfor men prisene varierer veldig på disse.Selv fikk jeg min for 110000-, men der måtte jeg bytte toalett,kjøleskap og kokeapparat. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 ja jeg ser også at det ligger en til 235 så jeg vet ikke Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 noen flere forslag Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Hva med Nidelv 24 da? Det er jo mye båt for pengene. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Hanto 24, har en slik liggende ved siden av meg... ser ut til å være stor for 24 fot å være... Det er vel en båt til 100.000 + et sted? Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 joda di er fine di skal kikke litt mer på disse båtene Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Støtter forslag om Sollux 24. Dog uten akterkabin. 24 fot med akterkabin blir alt for lite etter min mening. Sollux24 u/ac er praktisk innredet, god i sjøen, spruter lite på vindskjermen i motskjø. Men du bør finne en med ferskvannskjølt motor. Min hadde 34hk Yanmar. Denne marsjet på 8 knop, toppet på 11. Sitér dette innlegget Link to post
LTKH Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Jeg er jo program forpliktet til og anbefale mørebas 9400 (27fot) Du kan få fine slike i denne prisklassen. Ta en titt på finn.no og liker du båten gi meg et vink pr IM så kan jeg forklare deg båtene fra a til å! Jeg har hatt slik båt i mange år og var TRYGG og FORNØYD med båten! Mvh LTKH! (alias Sabeltann) Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Ta en titt på finn.no og liker du båten gi meg et vink pr IM så kan jeg forklare deg båtene fra a til å! Mvh LTKH! (alias Sabeltann) Legg heller infoen fra a til å her, slikt er alltid interessant for oss andre og lese om også Sitér dette innlegget Link to post
LTKH Svart 5.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2010 Ta en kikk i båtdatabasen her på forumet har skrevet masse om båten der, samt i tidligere innlegg. Er ihvertfall meget trygge og solide båter. Noen synest de er stygge, de om det. Men en får utrolige mye båtglede og lettstelt båt for pengene. Her som ellers gjelder det og være kresen, mye bra selges på finn.no hver år og mye nedslitt og stygt selges hvert år. Flott start båt mener jeg! Sitér dette innlegget Link to post
BAG049 Svart 7.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 (redigert) den sollux'n dinb så intresent ut har den dass på eget romm??? Nei denne har dassen under madrassen i aktercabin, en utrolig upraktisk løsning. I denne prisklassen tror jeg du finner best utvalg av Nidelv 24. Det er en helt grei båt for en familie med små barn (overkøyer er ikke egnet for voksne/store barn). Redigert 7.Januar.2010 av BAG049 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 7.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 Scand 25 er jo en fin båt, men den har jo også dassen i hekken, hvilke erfaringer har man med den båten? Praktisk? Sitér dette innlegget Link to post
BAG049 Svart 7.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 Scand25 kommer i 2 varainter, den ene med dassen bak, og det er flest av de. Har vært ombord i begge, og synes dassen bak for det første stjeler mye uteplass, dessuten er det mer upraktisk når alle som sitter i sofaen bak må reise seg hver gang noen skal ned der. For øvrig er Scand25 en flott båt som går veldig godt i sjøen, men de ligger vel litt høyere i pris enn det som trådstarter antyder. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 7.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 Nei denne har dassen under madrassen i aktercabin, en utrolig upraktisk løsning. Nå må du følge med i timen da BAG049! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Retox_93 Svart 7.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 (redigert) http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19317313 http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=20408622 Kjenner 2 som har Hanto 24 og de er veldig forn;yd med baaten. Anbefales VIs du er heldig saa faar du en under 100.000 Redigert 7.Januar.2010 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 7.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2010 ja hanto er fine båter det flott skrog har kikket en del på dem Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.