Anders Panders Startet 6.Januar.2010 Del på Facebook Startet 6.Januar.2010 Heisann, jeg trenger nye spiler til storseilet på min Junker 22. Seilgarderoben er er fra Lee Sails og er i god forfatning, men jeg har mistet spilene til storseilet rett og slett. Fant en leverandør i Fredrikstad, men det er langt å reise for meg som bor i Porsgrunn og ukependler til Oslo. Noen som vet om seilmakere som leverer slikt i mitt område? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Elvstrøm på Vallø kan kanskje hjelpe deg? Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Seasea har spiler og endebeskyttelse. Langt nede på siden her finner du de: http://www.seasea.no/SectionList.aspx?CatID=4000 Sitér dette innlegget Link to post
Anders Panders Svart 6.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Takker, da har jeg flere steder å sammenligne, så få jeg hjem og måle posene for spilene til helga... :D Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Eller du kan reise til skien å kjøpe de der. Tilja seil tror jag at det heter. Det er en seilmaker som holder til på bøleveien, rett før krysset til blåbergstien. Tor Gustavsen er navnet mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 antakelig standard greier. vet du bredden på lommene i seilet så kapper du til selv Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Jeg mistet også en del spiler på min Junker før jeg fikk nytt seil. Sømmene revnet når seilet blafret. Men så var seilet 30 år gammelt også.. Har du gitt opp å selge? Jeg solgte min på under en uke, etter å kun ha annonsert båten her på forumet! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.