Puma420-R Svart 10.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2010 kjører du pent, så bryr politie seg egentlig ikke. er min erfaring hvor mange av de som er under 16 år kjører egentlig lovlig? jeg har enda ikke møt en. Sitér dette innlegget Link to post
kaptein02 Svart 10.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2010 hvor mange av de som er under 16 år kjører egentlig lovlig? jeg har enda ikke møt en. Har du ikkje møtt nokon under 16 som kjører lovlig? :eek: :eek: :eek: Men er nok sånn at de blir veldig vanskelig å holde 10 knops regelen i aktuelle førstebåter hos ungdomen i dag. Sjølv begynte eg med ein with 320 for 3 år sidan. Den klarte ca 12 knop med 5hk. Mange som begynder med sånne små joller og gummibåter. Da blir det vanskelig å ha under 10 knop, med mindre ein kjøper 1,5hk elektrisk motor Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.