ET Startet 26.Juli.2004 Del på Facebook Startet 26.Juli.2004 Jeg har anskaffet meg en båt med denne motoren, og har lyst på en turteller og oljetrykksmåler. Noen som vet om eller hvor dette er mulig å anskaffe, enten originalt eller u-originalt? ET Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Fikk bestilt en tilbakeslagsventil, hos WIC marine. Der hadde de instrumenter også. De var av typen Gaffrig. Væskefylte, duggfrie +++ Sitér dette innlegget Link to post
ET Svart 26.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Takker, Brutus. Lekker dataen min mer enn normalt? ET Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Takker, Brutus. Lekker dataen min mer enn normalt? ET Nei, egentlig ikke. Det er bare du som ser dine ip-data. Sitér dette innlegget Link to post
ET Svart 26.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Det er godt, jeg ble litt skremt! ET Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 26.Juli.2004 Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Hei ET! Du nevner "oljetrykksmåler" - men dette er vel en 2-taktsmotor? Dvs. den oljen motoren har behov for (bortsett fra gearolje, da) blandes i bensinen. Når det gjelder brukt turteller, så hør med Ravns Garage. De forhandler Mercury/Mariner og har mye bruktdeler på lager. http://www.ravns-garage.com/# Da får du også råd om hvordan du skal kople turtelleren til, hvis du trenger det. Sitér dette innlegget Link to post
ET Svart 26.Juli.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juli.2004 Mail er sendt til Ravns Garage, takker for tipset. To-taktsmotor, selvsagt... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.