Jump to content

Eksisterer Stormway boats fortsatt?

primera2002

Recommended Posts

Hei!

Er der noen som vet om dette firmaet eksisterer lenger elle om de har meldt oppbud?

Er ute etter et halvfabrikat av en F-23 evt F-26 men finner ikke noen informasjon på nettet.

Er der noen som har et tips om andre båter i overnevnte kategori som kan bygges som halvfabrikat med innenbords eller utenbordsmotor.

På forhånd takk.

mvh

Per

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Stormway boats . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum'

Hei

Jeg har en Stormway 29,og har handlet mye med Maritim i Fredrikstad,de har nye Stormwayer utstilt i 3etage,tror det er eiere av Maritim i Fredrikstad som har overtatt.

Snakket med en som jobber der og han bekreftet at de har kjøpt opp Stormway,og produserer på bestilling.

Når det gjelder halvfabrikat vet jeg ikke men ring Maritim å hør

Kvaliteten på båtene som nå produseres er 100%,har aldri sett en Stormway som ser så forseg gjordt ut.

Maskin instalasjonen og motor rommet er helt strøkent,tror også at prisene vil bli en overraskelse.

chiefen

Redigert av Chifen (see edit history)

Stormway ble vel produsert av Glomma båt, og så ble det besluttet å legge ned produksjonen på grunn av dårlig lønnsomhet / dårlige tider. Glomma båt heter vel nå Glomma båtservice og driver bare med ettermarked / reparasjon.

De solgte formene til han som tidligere produserte SeaKing, og det er vel kanskje han dere er på jakt etter. Jeg tror hensikten var å modifisere formene og starte produksjon av halvfabrikat båter på bestilling. Jeg tror rette personen heter Anders, og det kan vel være at Anders også driver båtbutikk.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...