primera2002 Startet 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2010 Hei! Er der noen som vet om dette firmaet eksisterer lenger elle om de har meldt oppbud? Er ute etter et halvfabrikat av en F-23 evt F-26 men finner ikke noen informasjon på nettet. Er der noen som har et tips om andre båter i overnevnte kategori som kan bygges som halvfabrikat med innenbords eller utenbordsmotor. På forhånd takk. mvh Per Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Stormway boats . For mer informasjon, se 'Regler for Åpent Forum' Sitér dette innlegget Link to post
spigney Svart 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2010 Ser at de slet litt i mai 09: Stopp for Stormwaybåtene Har ikke sett/hørt noe siden Mvh Spigney Sitér dette innlegget Link to post
Chifen Svart 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2010 (redigert) Hei Jeg har en Stormway 29,og har handlet mye med Maritim i Fredrikstad,de har nye Stormwayer utstilt i 3etage,tror det er eiere av Maritim i Fredrikstad som har overtatt. Snakket med en som jobber der og han bekreftet at de har kjøpt opp Stormway,og produserer på bestilling. Når det gjelder halvfabrikat vet jeg ikke men ring Maritim å hør Kvaliteten på båtene som nå produseres er 100%,har aldri sett en Stormway som ser så forseg gjordt ut. Maskin instalasjonen og motor rommet er helt strøkent,tror også at prisene vil bli en overraskelse. chiefen Redigert 8.Januar.2010 av Chifen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2010 Stormway ble vel produsert av Glomma båt, og så ble det besluttet å legge ned produksjonen på grunn av dårlig lønnsomhet / dårlige tider. Glomma båt heter vel nå Glomma båtservice og driver bare med ettermarked / reparasjon. De solgte formene til han som tidligere produserte SeaKing, og det er vel kanskje han dere er på jakt etter. Jeg tror hensikten var å modifisere formene og starte produksjon av halvfabrikat båter på bestilling. Jeg tror rette personen heter Anders, og det kan vel være at Anders også driver båtbutikk. Sitér dette innlegget Link to post
Kasina Svart 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2010 Anders har jo en finger med i driften av Maritim Fredrikstad, men skulle ikke forundre meg om hans far Rune Karlsen har en "større" finger med både ang. Maritim og evnt. Stormway. Sitér dette innlegget "Sistemann tar med flagget" Link to post
68 GT Svart 8.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2010 Ser at de slet litt i mai 09: Stopp for StormwaybåteneHar ikke sett/hørt noe siden Mvh Spigney I og med at enkelte hevder at finanskrisa er over,er det garantert full sysselsetting og en gedigen etterspørsel på den frondten nå!! Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.