Jump to content

Skagerrak kan fryse

o-hjelen

Recommended Posts

Da blir det skøyter ut til Svenner for min del :cheers::lol:

Må si den globale oppvarmingen ble hurtig stanset etter Privat JET Klimakonferansen :lol::lol::lol::lol: Tidenes største bløff og den nye verdensøkonomien dette med klima. I 2010 så kommer klima selskaper til og ha den klart største inntekten i verdensøkonomien sies det.. forundrer meg ikke..

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Må si den globale oppvarmingen ble hurtig stanset etter Privat JET Klimakonferansen :lol::lol::lol::lol: Tidenes største bløff og den nye verdensøkonomien dette med klima. I 2010 så kommer klima selskaper til og ha den klart største inntekten i verdensøkonomien sies det.. forundrer meg ikke..

Vær snill å ikke start denne debatten her også!

Co2 hysteriet er en bløff intet annet..

Det var godt å få dette klarlagt. Regner med at du da har satt det godt inn i problematikken, kanskje i ennå større grad enn den overveldende majoriteten av forskere som har kommet til en annen konklusjon. (Men så er vi i en annen debatt som har flere andre tråder)

Redigert av roesok (see edit history)

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Håper det fryser til slik som det var vinteren 86/87. Da kan vi bruke den håndholdte gps`n med sjøkart når vi beveger oss utpå isen. For å unngå skumle grunner med risk for usikker is og for å finne gode isfiskeplasser. Om man holder enheten nære kroppen så holder kanskje batteriet noen timer.

Men jeg synes isfiske rundt Missingene og Søster øyene virker litt fjernt når man ser at temperaturen i fjorden i disse dager blir målt til 5+ grader.

Ideell båt er den som ikkje får større fart

enn at føraren reagerer like snart

Det var godt å få dette klarlagt. Regner med at du da har satt det godt inn i problematikken, kanskje i ennå større grad enn den overveldende majoriteten av forskere som har kommet til en annen konklusjon. (

Den overveldene majoriteten av forskere lever av subsidier som jo er flott og få så de kan beholde sine jobber... At vi skal værne MILJØET vårt er hevet over enhver tvil... men det er forskjell på Miljø og Klima hvor CO2 er blitt synderen. som jo våres kjære sol styrer uten vår påvirkning (heldigvis).

Akkuratt som om det vil bli totalt slutt på CO2 utslipp (fra bilparken) hvis vi går over til El bil? nei det gjør det ikke.. En toyota prius (som jo er hybrid men dog) bruker like mye drivstoff som en BMW M3 + at priusen er dyrere og mer forurennsende og gjennvinne pga BATTERIENE som er en meget stor MILJØsynder.

:lol::lol::lol:

Fakkel er artig og kaste :wink:

Men tilbake til tema... Isen kommer fort om dagen og det hadde jo hvert artig og kunne tatt en toddy ute på Svenner etter en skøytetur :yesnod:

Redigert av Thorlyn (see edit history)

Tomt for Diesel nå igjen!!

Knallbra dette, da kan jo "alle" ta frem sparken(sparkstøtting) og sparke til Strømstad for sin daglige kvote med billig brennevin og rulletobakk... og med mindre Tolluvesnet er på spark, så kan "alle" fylle sparken til "randen"

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Prognoserne de seneste dage er begyndt at blive varmere. Så lige nu tyder meget på at vi kommer til at opleve en mildning i de kommende dage som vil holde sig resten af januar. Ikke sådan at det bliver mange plusgrader, men den hårde frost er ud som om den er forbi.

Med den sædvanlige usikkerhed....

mt8_oslo_ens.png

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...