o-hjelen Startet 8.Januar.2010 Del på Facebook Startet 8.Januar.2010 Skagerak kan fryse Sitér dette innlegget 77mod HANSVIK 14FOT 82mod Hortensnekka HB 620 83mod SUMMER FAMILY 27 FORD 2715 86mod PRINCESS DS 30 VOLVO PENTA 41 Link to post
Thorlyn Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 (redigert) Da blir det skøyter ut til Svenner for min del Må si den globale oppvarmingen ble hurtig stanset etter Privat JET Klimakonferansen Tidenes største bløff og den nye verdensøkonomien dette med klima. I 2010 så kommer klima selskaper til og ha den klart største inntekten i verdensøkonomien sies det.. forundrer meg ikke.. Redigert 8.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Lazyjack Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Må si den globale oppvarmingen ble hurtig stanset etter Privat JET Klimakonferansen Tidenes største bløff og den nye verdensøkonomien dette med klima. I 2010 så kommer klima selskaper til og ha den klart største inntekten i verdensøkonomien sies det.. forundrer meg ikke.. Vær snill å ikke start denne debatten her også! Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Må si den globale oppvarmingen ble hurtig stanset etter Privat JET Klimakonferansen Tidenes største bløff.... Ja, noen dager med kulde så glemmer vi den globale klimaoppvarmingen... Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Thorlyn Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Alltid lurt på hvorfor vi hadde over 1,5 meter høyere vannstand under vikingetiden og trær på svalbard??? Sikkert de globale utslippene fra hestene og kuene.. Co2 hysteriet er en bløff intet annet.. det er helt andre faktorer som innvirker på våres kjære klode.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Hallaron Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Åjada Thorlyn, du har nok helt rett... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
roesok Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 (redigert) Co2 hysteriet er en bløff intet annet.. Det var godt å få dette klarlagt. Regner med at du da har satt det godt inn i problematikken, kanskje i ennå større grad enn den overveldende majoriteten av forskere som har kommet til en annen konklusjon. (Men så er vi i en annen debatt som har flere andre tråder) Redigert 8.Januar.2010 av roesok (see edit history) Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
tuffff Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Kanskje vi kunne slå opp partyteltet utenfor 12milsgrensen og åpne taxfreeshop? Ser ut til å være god forretning for Cololine i hvert fall. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 slapp av det er bare golfstømmen som har daua Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Double Weber Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Kanskje vi kunne slå opp partyteltet utenfor 12milsgrensen og åpne taxfreeshop? Ser ut til å være god forretning for Cololine i hvert fall. mvh tuffff He he! God idè! Likte den Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Mouche Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Co2 hysteriet er en bløff intet annet.. det er helt andre faktorer som innvirker på våres kjære klode.. Ja, tipper det er den overdrevne bruken av hårspray på kona til Carl Ivar! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Trulte37 Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Håper det fryser til slik som det var vinteren 86/87. Da kan vi bruke den håndholdte gps`n med sjøkart når vi beveger oss utpå isen. For å unngå skumle grunner med risk for usikker is og for å finne gode isfiskeplasser. Om man holder enheten nære kroppen så holder kanskje batteriet noen timer. Men jeg synes isfiske rundt Missingene og Søster øyene virker litt fjernt når man ser at temperaturen i fjorden i disse dager blir målt til 5+ grader. Sitér dette innlegget Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post
Thorlyn Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 (redigert) Det var godt å få dette klarlagt. Regner med at du da har satt det godt inn i problematikken, kanskje i ennå større grad enn den overveldende majoriteten av forskere som har kommet til en annen konklusjon. ( Den overveldene majoriteten av forskere lever av subsidier som jo er flott og få så de kan beholde sine jobber... At vi skal værne MILJØET vårt er hevet over enhver tvil... men det er forskjell på Miljø og Klima hvor CO2 er blitt synderen. som jo våres kjære sol styrer uten vår påvirkning (heldigvis). Akkuratt som om det vil bli totalt slutt på CO2 utslipp (fra bilparken) hvis vi går over til El bil? nei det gjør det ikke.. En toyota prius (som jo er hybrid men dog) bruker like mye drivstoff som en BMW M3 + at priusen er dyrere og mer forurennsende og gjennvinne pga BATTERIENE som er en meget stor MILJØsynder. Fakkel er artig og kaste Men tilbake til tema... Isen kommer fort om dagen og det hadde jo hvert artig og kunne tatt en toddy ute på Svenner etter en skøytetur Redigert 8.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
kællen Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Kanskje vi kunne slå opp partyteltet utenfor 12milsgrensen og åpne taxfreeshop? Ser ut til å være god forretning for Cololine i hvert fall. mvh tuffff Ja jeg har lekt med tanken om og innvadere rauer, danne egen stat og leve av taxfree butikk der ute :) Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Så kjøtt og sprit gale som østlendingene (folk flest ) er så har du vel mest sannsynlig gjort ei livsinntekt på bare 1 dag Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Sydvesten Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Knallbra dette, da kan jo "alle" ta frem sparken(sparkstøtting) og sparke til Strømstad for sin daglige kvote med billig brennevin og rulletobakk... og med mindre Tolluvesnet er på spark, så kan "alle" fylle sparken til "randen" Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Thorlyn Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 (redigert) Synes jeg ser det... spark med pulk etter fylt til randen av varer, sunket ved torbjørnskjær Og tollvesen fortviler over at de ikke har satt av midler til snøscooter hos toll øst Redigert 8.Januar.2010 av Thorlyn (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
MajorAndy Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Prognoserne de seneste dage er begyndt at blive varmere. Så lige nu tyder meget på at vi kommer til at opleve en mildning i de kommende dage som vil holde sig resten af januar. Ikke sådan at det bliver mange plusgrader, men den hårde frost er ud som om den er forbi. Med den sædvanlige usikkerhed.... Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Har dere hørt om bonden som ringte til kjøpmannen for å be om kreditt. Isen var begynt å bli så dårlig at han hadde ikke lyst til å sende penger med kona når hun skulle handle. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Gunga Din Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Har dere hørt om bonden som ringte til kjøpmannen for å be om kreditt. .......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
fiskebat Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 (redigert) Tragisk 'tenk på alle diseldyrene som nå frys ihjel , dør og synker ned på bunnen og tragedien blir ikke oppdaget før sommeren. Kjøpt klimakvote , kjøpe fornybar energi osv prøve å redd klima. Føle mæ rund lurt når æ nå Sitter her uten vann, kjærring ,bil å varme. Redigert 8.Januar.2010 av fiskebat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Dette er den beste tråden jeg har lest på lenge. Takk for mange fine kommentarer Men om Skagerak fryser til så går det jo kjapt til Skagen med bil da. Er sikkert ikke Laserkontroll over isen Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Ikke er det fartsgrense heller. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Neste bil jeg skal ha skal være amfibie bil Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.