alfb Startet 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2010 (redigert) Holder på å monterer en Garmin 4012 og skal felle den ned i dashbordet. Ønske er å ha den liggende så "flat" som mulig men finner ingen funksjon hvor jeg får justert innsynsvinkelen. Er det noen som har denne typen plotter og vet om det lar seg gjøre Jeg har den nå noenlunde slik som på bildet under, ser da alle instrumenter når jeg sitter i stolen, men må bøye meg endel fram/opp for å se skjermen klarest.. ilustrasjonsbilde: Redigert 9.Januar.2010 av alfb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Du skulle ha kjøpt en Furuno NN3D 12 i stedet. Navnet 3D er de eneste jeg kjenner til som har denne muligheten. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Du skulle ha kjøpt en Furuno NN3D 12 i stedet. Navnet 3D er de eneste jeg kjenner til som har denne muligheten. Akuratt, dvs at det ikke går an Da må jeg vel vippe den lengre opp og lage ett eller annet kasse/beslag rundt, arrgh Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Noen som vet hvor en får kjøpt konsoller for innfelling av plotter alla denne: Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 9.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Raymarine har noen kjekke vippbare monteringskonsoller, men om de passer til noe Garmin skit vet jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 9.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2010 Raymarine har noen kjekke vippbare monteringskonsoller, men om de passer til noe Garmin skit vet jeg ikke. Jepp, så den vugga Raymarine hadde, så kjekk ut den men den passer nok ikke til Garmin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.