Trond Iversen Startet 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2010 Hei alle båtvenner.... Har hatt etterspørsel etter tiltak som gjør at båtinteresserte kan møtes for sosialt samvær, og litt informasjon/kurs. Hos oss har vi en stor kantine som kan brukes til sammenkomster på kvelder. Vi ønsker tilbakemelding om det er interessant for å arrangere f.eks 1 kveld i mnd, som vi setter av til sosialt, og som vi kan invitere forskjellige foredragsholdere. MVH Tolema AS Trond Iversen Frednesøya 21 3933 Porsgrunn www.tolema.no Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 KJEMPE FLOTT ! det er glimrende forslag. Sitér dette innlegget Link to post
PR Fender Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 Hei! Dette er interesant for meg iallefall, har du vurdert øl og båtprat gjengen? Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 12.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 Send gjerne en e-post til oss, hvis det er aktuelt med slike kvelder. Bruk gjerne min epost: trond@tolema.no, så skal jeg se hva vi kan få til... Trond Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Positivt tiltak. Sitér dette innlegget Link to post
maanestraale Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Supert forslag, jeg kommer Sitér dette innlegget M/B Månestråle www.maanestraale.com Link to post
:båt1 Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 hei bor i tønsberg men kan nok hende jeg kan komme en tur en gang i måneden Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Høres bra ut, kom bare med foredragsholdere eller kursholdere dere så kan vi vurdere. Hvor mange har dere plass til? Sitér dette innlegget Link to post
Trond Iversen Svart 15.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 I kantiene i bygget hos oss har vi plass til 50-60 stykker, så vi har god plass. Jeg skal sette opp ett forslag til tema på første kvelden..... Trond Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.