kaptein02 Startet 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Januar.2010 (redigert) Vurderer å selge min båt til sommaren igjen. I hovudsak grunna studier (flyttar på hybel) og då må eg desverre selgje min kjære båt, til fordel for framkomstmiddel på veg (Kjem garantert til å angre,men må ha noko å komme meg fram med...). Lurar derfor på korleis det står til i ungdomsbåt markedet for tida? Er det vanskelig å få solgt? Båten er ein 12 fotar med vindskjerm og kalesje. Den har en 1988mod Mercury 25hk, som er i ganske bra stand (fått ein mekanikar til å gå over motor. Han anslo verdi rundt 10000,men er det for mykje for ein slik motor?). Alt av utstyr og interiør er relativt nytt. Stereo er og ganske nytt. ny plexiglas rute vart satt i før sesong. Båten er i ganske bra stand,med unntak av lakk. Den blir mest sannsynlig malt opp igjen til våren og kanskje lagt teppe i innvendig. Kva kan eg forvente å få for båten,med motor og hengar(2008 mod) ? Er rundt 25000 for mykje å forvente? Og blir den vanskelig å selge? Takker for svar Og god båtsommar! Redigert 12.Januar.2010 av kaptein02 (see edit history) Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Noflow Svart 12.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2010 bilder hjelper alltid, men tror ikke det er noe spesielt vanskelig å få solgt en slik båt, men har ikke vært så mye innom båtmarkedet i det siste Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Små båter i denne prisklassen selges som regel fort og greit om de er kurante. Kan du vente til etter konfirmasjonstider blir det sikkert enda enklere. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Mossmann Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Du klarer nok å få +/- 25000,- for den, hvis du venter til senvåren/tidlig sommer. Da er etterspørselen størst, og konfirmasjonspengene inkassert i det ganske land. Båter i dette bruksområdet/prisklassen pleier ikke være vanskelige å få solgt! Sitér dette innlegget -Mossmann- AOMCI Link to post
skibsplast ohoi Svart 13.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Her du bruk for pengene nå, ville jeg ha forsøkt en annonse. Alle sier det er så vanskelig å selge på høst og vinteren, men jeg fikk solgt, til den prisen jeg forlangte, etter 20 dager i oktober. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
kaptein02 Svart 13.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2010 Takker for svar! Nei har ingen hast med å få solgt! Den blir nok ikkje lagt ut før til sommaren. Håpte å ta meg nokon turar med den før den blir solgt! So då blir eg kaptein utan båt... Sitér dette innlegget Kæptn båtløs... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.