Jump to content

Korleis er markedet for "ungdomsbåter" i dag?

kaptein02

Recommended Posts

Vurderer å selge min båt til sommaren igjen. I hovudsak grunna studier (flyttar på hybel) og då må eg desverre selgje min kjære båt, til fordel for framkomstmiddel på veg (Kjem garantert til å angre,men må ha noko å komme meg fram med...). Lurar derfor på korleis det står til i ungdomsbåt markedet for tida? Er det vanskelig å få solgt?

Båten er ein 12 fotar med vindskjerm og kalesje. Den har en 1988mod Mercury 25hk, som er i ganske bra stand (fått ein mekanikar til å gå over motor. Han anslo verdi rundt 10000,men er det for mykje for ein slik motor?). Alt av utstyr og interiør er relativt nytt. Stereo er og ganske nytt. ny plexiglas rute vart satt i før sesong. Båten er i ganske bra stand,med unntak av lakk. Den blir mest sannsynlig malt opp igjen til våren og kanskje lagt teppe i innvendig.

Kva kan eg forvente å få for båten,med motor og hengar(2008 mod) ? Er rundt 25000 for mykje å forvente? Og blir den vanskelig å selge?

Takker for svar :smiley:

Og god båtsommar! :flag:

Redigert av kaptein02 (see edit history)

Kæptn båtløs...

Små båter i denne prisklassen selges som regel fort og greit om de er kurante. Kan du vente til etter konfirmasjonstider blir det sikkert enda enklere.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...