Glenners Startet 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2010 Skal ha meg ny kalesje , hvem er billigst ? Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
Retox_93 Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Skal kjope meg kalesje hos JEns sagen. Det ble rundt 8.000 til en 22 fot sjekte. Grei pris etter min mening. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 (redigert) Har bestilte hos Alf Hansen kalesje med takluke (tillegg) koster 9000 kr inkl taklue for 25 fot.. og ikke fornøyd pris til jens sagen tilsammen 11 400 kr inkl takluke. Får ny kalesje i denne måned jan. i år At-le Redigert 15.Januar.2010 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DuikerMan Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Billigst eller best? Jeg ville nå valgt best...men det blir jo en individuell vurdering... Sitér dette innlegget Link to post
Glenners Svart 15.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 spurte om billigst ikke best. Det er vel med dette som med ALT anet , man får hva man betaler for. Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
sol Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Bestilt fra Jens Sagen til Scand 26.Under 10 lapper Sitér dette innlegget Link to post
Glenners Svart 15.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Bestilt fra Jens Sagen til Scand 26.Under 10 lapper har allerede sent han mail :D Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
Finn Erik Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Billigst eller best? Jeg ville nå valgt best...men det blir jo en individuell vurdering... Uten å ha noen formening om de overnevnte kalesjer..... minner dette meg om en komentar min bror hadde en gang, da jeg frarådet han om å kjøpe en ting for at jeg mente det han skulle kjøpe bare var noe dritt...... Hans kommentar var : Ja,ja........ men det er billig dritt... Da er det vel greit da :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Glenners Svart 15.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Det er jo ikke som at jeg skal ha den sydd opp av presenning fra europris ! jeg vil ha noe slikt http://bat.autodb.no/autodb/frame_search.w...65;_cmd=similar for den jeg har er så lav og jeg mister hele bakdeln av båten. Pluss at jeg bruekr båten hele året til fisking. min: http://i18.photobucket.com/albums/b147/glenner/DSC00233.jpg seteryggen bak må jeg ta av når jeg skal ha på kalasjen http://i18.photobucket.com/albums/b147/glenner/DSC00238.jpg Kan lage en lavere lygg som stå på når jeg får ny kalasje. http://i18.photobucket.com/albums/b147/glenner/DSCN3864.jpg Sitér dette innlegget 15-16 fot båt av nyere alder kjøpes. Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Jens Sagen Svarer på mail og rimeligst til min Summer Family. 10.050.- inkl frakt og mva for kalesje og hardtoppen. Ingen tilleg for å endre litt og lage større vindu bak Samme pris hos Seilmaker Iversen, men der gav eg opp pga treg kommunikkasjon. Ang kvalitet, så langt eg fann ut, så bruker "ALLE" Markilux 37 duk. Og tråd står sikkert i forhold. Så eg hadde ikkje vert redd for dårlig kvalitet. Pris går nok mest på om de har mal, og mykje/lite arbeid i bestillingstida. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
king kong Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 (redigert) Ta kontakt med P.R Båtkalesje og søm.TLF 97671545. Han kan gi deg en pekepinn. Jeg tror det er vanskelig og gi deg svar fordi du ikke oppgir referanser. Uansett så har jeg meget god erfaring fra P.R Fint at du bestiller nå....til våren er du for sent ute. Redigert 15.Januar.2010 av king kong (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DuikerMan Svart 15.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2010 Uten å ha noen formening om de overnevnte kalesjer..... minner dette meg om en komentar min bror hadde en gang, da jeg frarådet han om å kjøpe en ting for at jeg mente det han skulle kjøpe bare var noe dritt......Hans kommentar var : Ja,ja........ men det er billig dritt... Da er det vel greit da :lol: ...godt resonert....veldig bra...hi...hi... Sitér dette innlegget Link to post
sol Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Hentet den nye kalesjen fra Jens Sagen (Helly Hansen) i dag.Ser flott ut.Navyblue med hvite kanter og glidelåser. Regner med den passer perfekt til båten i og med at de har mal Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.