Bitteliten Svart 4.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mars.2010 Planlegger du å henge en liten Aston Martin under pasarellen nå Bitteliten? Nei - det er bare en pimpa Toyota IQ. De passer i og for seg bedre under AM merket - ettersom de har gass som bare går en vei Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 (redigert) Vi så på en slik på messa i dag - og jeg likte godt den 100% selvjusterende tippevugge m/ selvjusterende sidestøtter. Hengeren koster ca 9000 med nesehjul - så den er et par tusen dyrere enn tilsvarende Gaupen. Men jeg har sans for den selvjusterende tippvugga med tanke på at jolla veier ca 300 kg og at lysa sitter høyt på skjermene slik at jeg slipper å ta av rampa. Noen som har erfaring med BK Hengeren - enten denne eller andre? Redigert 12.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøga Svart 12.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2010 jeg hadde BK henger boggie som jeg hadde til draco21. dette voggesystemet fungerer utmerket bra. den er nå solgt da jeg ikke trengte den. kjøpte varehenger av samme merket p.g.a att jeg var utrolig fornøyd med båthengeren. kvaliteten er bra. den er litt tyngre en andre merker er vel minuset. eller så er det det som gjør den solid og fin etter bilen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 To alternativer står igjen BK P714 http://www.bkhengeren.no/Produkt.aspx?Kate...odukt=P%200714T og Gaupen B016 http://www.gaupen.no/default.asp?WCI=ViewN...I=22&Head=1 det jeg lurer på er bredden. Vil egentlig ha så smal henger som mulig slik at det er plass til "annet ræl" i garasjen ved siden av hengeren om vinteren. RIB'en er bredde 165. Gaupen har max bredde 160 cm. Er det noe problem at båten er bredere enn hengeren? Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Har du vurdert følgende mulighet: Kjøpe en billig opplagshenger uten fjæring eller brems. Bruke denne til å dra opp båten på. Vinsje denne hengeren (med båten på) opp på din vanlige varehenger. Kjøre hjem og skyve opplagshengeren av tilhengeren og på plass. Fordelene er at opplagshengere tar liten plass og er lette, samt at du ikke trenger en tilhenger til med bremser etc. Du trenger å utstyre varehengeren med en vinsj og et par løse kjøreramper. Dette koster ikke all verden, og er noe du kan ha behov for i andre sammenhenger også. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 RIB'en veier 300 kg .... Ikke så lang men ganske tung Sitér dette innlegget Link to post
Snekker'n Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Ja, jeg så det, men med vinsj så er det ikke så vanskelig å få opp henger+båt på en tilhenger. Men, som sagt, kun et spørsmål om du har vurdert denne løsningen. Sitér dette innlegget Buster X med Yamaha 70 Link to post
Bitteliten Svart 19.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 har ikke vurdert den løsningen. ser ikke helt for meg ekvipasjen bak bilen. hva med draget på opplagshengeren? sånne ramper har jeg. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 19.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2010 Jeg har en uregistrert grei henger du kan få billig.. Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.