gunnt Startet 16.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2010 (redigert) Vinter med masse snø på turstiene på land så ikke lett å gå tur når må vasse i masse snø Neste tur vurderer vi å ha med skia så vi får titta oss litt om på plassene vi besøker. Lurer på om det er andre som har med seg ski eller annet vintersports utstyr når er på båt tur på vinterstid. Gunn. Redigert 16.Januar.2010 av gunnt (see edit history) Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
BMP Svart 16.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 Pleir og henge sneskuteren i davidene i stedenfor gummibåten på Vinterstid. Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 16.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 Jøss, såpass ja Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 For snart 3 år siden kom det mye snø på Sørlandet i vinterferien. Totalt kaos på veiene. Men på Merdø var det et nydelig skiføre dette er også tatt på Merdø, ut mot Lille Torungen Dette kan også gjøres på vinteren Så bare ta med ski på båttur... helt ny dimensjon... Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gunnt Svart 16.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 Såg kjempekoselig ut. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
SandAnker Svart 16.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 tøft Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 16.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 Kommer nok aldri til å glemme denne turen... Et av høydepunktene i båtkarieren Samme sted, men tatt innover mot Arendal Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
gunnt Svart 16.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2010 Blir ski med på neste tur Kjekt å ha sånne minner fra vinter turer. Det er første året at vi bruker båten om vinteren så vi må finne ut mulighetene. Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Regina III Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Jeg NEKTER å ta med ski i båt! Ett sted må grensen gå! Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Truger tar mindre plass Regina III Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
NilsPils Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Jeg NEKTER å ta med ski i båt! Ett sted må grensen gå! HELT enig! Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
mateco Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Både Roald Amundsen og Fritjof Nansen hadde med seg ski på sine båtturer til polene! Vi hermer etter dem!! Er jo ikke godt å si hvor langt det er til nærmeste pol fra den aktuelle gjestehavna man legger til i vinterkulda? Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Truger tar mindre plass Regina III trenger jo ikke ha med badebukse på denne årstiden, så da blir det jo plass til både ski og truger Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Mouche Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Jeg NEKTER å ta med ski i båt! Ett sted må grensen gå! Vannski! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
gunnt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
rover Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Ha,ha,.... ja, måtte bli vannski.... Men vannski etter trawleren??? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Hadde det ikke vært for at jeg kastet skiene i søppelcontaineren for mange år siden, kunne jeg kanskje brukt de sammen med presenningstativet? Flotte Madshus treski med hardvedkanter! Lars H. det er vanskelig nok å holde seg på beina på det glatte ufyselige hvite på bakken om vinteren, om en ikke også skulle ha planker under beina! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
gunnt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Neimen Lars H da Du skulle heller gitt bort så flotte ski enn å kaste dem Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
Hansi Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hadde et par vannski liggendes i Nord westen. Ble tatt på land ifbm salget sist høst. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 . . Du skulle heller gitt bort så flotte ski enn å kaste dem Vel jeg kastet de ifb. den årlige oppryddingen i borettslaget en vår. Og jeg satte de pent opp ved siden av containeren til fri overtakelse, men ingen ville ha de. Og ingen ville ha mine Wing lengdeløpskøyter heller, gode som nye, så de gikk samme veien. Lars H. Vinter? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
SRA Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Sauda i påsken må nok være den plassen i Norge med tettest kobling mellom ski & båt Trykk her for lite informative sider om Sauda og båt/ski ferie Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.