Jump to content

Er det mange som har ski med i båten nå vinterstid?

gunnt

Recommended Posts

Vinter med masse snø på turstiene på land så ikke lett å gå tur når må vasse i masse snø :nonod:

Neste tur vurderer vi å ha med skia så vi får titta oss litt om på plassene vi besøker.

Lurer på om det er andre som har med seg ski eller annet vintersports utstyr når er på båt tur på vinterstid.

Gunn.

Redigert av gunnt (see edit history)

Lærer noe nytt hele tiden

Hadde det ikke vært for at jeg kastet skiene i søppelcontaineren for mange år siden,

kunne jeg kanskje brukt de sammen med presenningstativet?

Flotte Madshus treski med hardvedkanter!

Lars H.

det er vanskelig nok å holde seg på beina på det glatte ufyselige hvite

på bakken om vinteren, om en ikke også skulle ha planker under beina!

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

. . Du skulle heller gitt bort så flotte ski enn å kaste dem :yesnod:

Vel jeg kastet de ifb. den årlige oppryddingen i borettslaget en vår. Og jeg satte de pent opp ved siden av containeren til fri overtakelse, men ingen ville ha de. Og ingen ville ha mine Wing lengdeløpskøyter heller, gode som nye, så de gikk samme veien.

Lars H.

Vinter? :nonod:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...