JGH Startet 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2010 Er det noen av medlemmene som har kart eg kan låne i påsken? Trur det kan bli lenge til eg skal den strekningen igjen og trenger da ikkje kjøpe kart. Ruta eg har tenkt å ta er fra Ramsgate over til Nederland, nord til Danmark og over til Norge. Trenger da kart for denne strekningen. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
o.b.lix Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Tenker du elektroniske eller papir? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Ønsker papirkart, tar med laptop med elektroniske + ett par gpser, men ingenting slår papirkart. Ete lite strøm. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
alidal Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 (redigert) Er det overseilinskart du er på jakt etter? Redigert: Ops! Leste ikke godt nok Redigert 17.Januar.2010 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Hiver denne tråden opp ett hakk eg, noen som har? Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Ask Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Eg trur eg kan hjelpa deg med mange av desse karta. Det beste er om du kjem innom (i Bergen) og vel deg ut det du treng. Ta kontakt offlist. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Ruta eg har tenkt å ta er fra Ramsgate over til Nederland, nord til Danmark og over til Norge. Trenger da kart for denne strekningen. Kan ikke hjelpe deg med papirkart. Men hvorfor ikke bare klinke til direkte ramsgate-norge? Omveien til nederland/danmark kan skape mer problemer enn den løser. Dvs at hvis det blir nordavindskuling er det vanskelig å entre mange av disse havnene uansett. Da bør du rett og slett ikke dra.. I 2003 dro vi direkte ramsgate-kopervik i en sun od 35. Det gikk 3-4 døgn. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
rover Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Jeg har kart du kan få låne!!! Fra Menorca til Norge. ( Via Franske kanaler) De er en del år gamle, men geografien er vel den samme. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 18.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Seiler seff direkte om veret er godt og det skal vera det framover, men tiden vil vise, og kart over alternativ seilingsrute må eg ha. Men ser da ut for at eg får tak i det av kart eg trenger. Takk for hjelpa, skal innom Ask og kikke over det han har. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.