Angvik1 Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Kjenner jeg gleder meg til å få båten på vannet til sommeren nå ja! Sitér dette innlegget Gleder seg til sommer... Link to post
Akoya Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Enzo skrev: Et par fra sommeren 09http://4.bp.blogspot.com/_Ra3Tbu25T8Y/Srcp...-h/10_vahti.jpg Hvor er dette Enzo? Sitér dette innlegget Maxi 95 Bavaria 36\3 http://www.facebook.com/reqs.php#/group.ph...5453&ref=mf Link to post
Enzo Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Vahti på Kalymnos (Hellas) Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Takk til alle sammen for nydelige sommerbilder, det varmer en forfrossen sjel! Men kan jeg oppfordre til at flere er flinkere til å skrive stedsnavn på/ved bildene? Liker å orientere meg litt om populære anløpssteder. mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Pathfinder Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Grytidlig morgen og sent i September. Nesten ikke folk på fjorden Og ett til i andre motsatt retning En av årets siste turer. Desverre Noen som ser hvor dette er Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Fristende å si Sætre- Hurum på de bildene, men er sikkert helt på jordet Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Hafrsfjord Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Noen bilder fra 03.07. 2009.......... en av de få flotte kveldsturene i fjor: Supplybåt på vei inn i Risavika - Tananger. Jøringane Jøringane en gang til..... Flatholmen - Hestholmen Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Helt riktig En herlig morgen klokken 6 om morgenen. Passe kjølig høstluft og vidunderlig stille. Vi ligger mellom en liten holme helt syd på Gråøya. På øverste bilde ser man sydover mot Astor-land og Sandspollen og på nederste mot Bjørnebukta og Dragsund på Håøya. Vi hadde hele denne lille øya helt for oss selv etter en meget spektakulær fortøyning dagen føre. Sitér dette innlegget Link to post
haaugd Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 I Tjeldsundet møtte vi denne på veg sørover Tranøy fyr i strålende vær. Sein kveld ved Lysøysundet. Bilder fra tur mellom Dale og Tromsø juni 2009. Sitér dette innlegget Link to post
bjornak Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 I Tjeldsundet møtte vi denne på veg sørover Er det Fred Olsens "Black Prince"? Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 JanS/EIR skrev: Men kan jeg oppfordre til at flere er flinkere til å skrive stedsnavn på/ved bildene?mvh JanS/EIR Glemte helt å skrive hvor bildene er tatt, ja... Bryggene til Skarpsno Båtforening på Oustøya i Bærum: Nordre Skjælholmen i Bunnefjorden (Indre Oslofjord): Dragsund på Håøya i Oslofjorden: Tåjebukta på Håøya: Sitér dette innlegget Link to post
mikki Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hei Traff denne på vei inn Hardangerfjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Her er et bilde fra en tur til Follesøya i Troms i fjor sommer. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 bjornak skrev: I Tjeldsundet møtte vi denne på veg sørover Er det Fred Olsens "Black Prince"? Ser sånn ut. Den var ofte i Geiranger i sommer... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Knut T. Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Et lite bidrag fra meg. På vei til Bokn fra Karmøy i august i fjor. På innsiden av Høvringøy. Rederinnen prøver fiskelykken på moloen i Føresvik Knut Sitér dette innlegget Besøk min hjemmeside Bayliner 2355 Ciera (solgt) Saga 32 (kjøpt) Link to post
mor Amica Svart 19.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2010 Her kommer noen bilder fra den fine turen vi hadde på Helgelandskysten i sommer. Ferien startet med Trøndelagsstevne på Brakstad. Så var det landsstevne i havna på Nes på Vega, før vi la turen videre nordover. Bryggerekka i Mosjøen. Rødøy med Klokkergården. Herøy. De syv søstre med tåkeslør. Det blir nok Helgeland på oss neste sommer også, det er ennå mange flotte steder vi ikke har besøkt. mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Hidravasen Svart 19.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2010 Ravåg på HIDRA Sitér dette innlegget Bavaria 30 Sport 08 VP D6 Hjemmehavn " HIDRA" Link to post
EIRINA Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 Prøver noen i fra sist sommer ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ 3 måneder igjen Sitér dette innlegget Link to post
fanntomas Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Hvor blir det av bildene deres folkens???? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Vel får slenge på et par da. Fra Skrata ved Jomfruland sommeren 2009. Solnedgang Jomfruland. På vei gjennom Langårdsund ( Kreppa ) mot Kragerø. Sitér dette innlegget Link to post
sydspissen Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Langør havn på Samsø: Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 (redigert) Østerø Havn, Læsø Vesterø Havn, Læsø. Redigert 25.Januar.2010 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Fine sommerdager på Koster i juni -09 Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
fanntomas Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 , Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 25.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2010 Hei, legger ved link til hjemmesida mi, og ferien 2009. Ikke so fint ver, men flott alikavel. http://www.firewalley.page.tl/B%E5ttur-2009.htm Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.