altmuligbåt Startet 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2010 Dette er da et av mine båt prosjekter. Båten er en Windjet (noen som har hørt om den / sett det før?) Plannene med båten er og få den 100% støken og få bort små feil. + fikse en liten transport skade som kom da jeg importerte den. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 (redigert) Bilde av den litt uvanlige motor innstalasjonen Redigert 17.Januar.2010 av altmuligbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Og et bilde på tur.. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
ivar Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 aldri hørt om den den før... Dobbel vannjet installasjon? (type vannscooter, slik som de Sea-Doo båtene?) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 Morsom båt, hvordan styres scooterene fra båten? Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 17.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 (redigert) Ja 2 stk vannskutere som kjøres inn og festes med en braket, så fungeres vannskuterne som motorer. Bruker 1 min på og ta inn eller ut vannskuter. Litt som seadoo båtene men her kan du ta ut motorene og kjøre bare de Ang styring. Man fester en spak til vært styre (tar 5 sek) en vaier til gass, (tar 5 sek) er bare klikke på.. også på braketten som holder de fast er det en U skål som gjør at man kan rygge. Styrer alt med 2 gasser og ratt som i vannelig båt.. Redigert 17.Januar.2010 av altmuligbåt (see edit history) Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Bilde med en motor parkert på stranda... det er det ikke mange som kan Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
alfb Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Ha, dette var bare stilig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.