Dykker Startet 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2010 (redigert) nynner jeg ofte på en senkveld i båten, Skipperens beste sang? Redigert 17.Januar.2010 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2010 (redigert) Vil vel heller si at denne her er skipperens beste venn , Erik Bye blir litt vel mye trim for eldre etter min smak Redigert 17.Januar.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 nynner jeg ofte på en senkveld i båten, Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
rag Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 nynner jeg ofte på en senkveld i båten, Skipperens beste sang? Flott sang, men litt pussige omgivelser på filmen på u-tube. Erik Bye fortalte selv engang i et TV-intervvju at han laget denne visa på veg inn til Træna hvor han skulle opptre. Rag Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hildringstimen er selvsagt på iPod'en, sammen med en del andre gode Erik Bye viser... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
avmønstret5 Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Den var knallgod, og særlig for en som bare kom til tre grep Sitér dette innlegget Link to post
roesok Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hildringstimen er fin, men Erik Byes beste er etter mitt syn denne. Fant ikke originalen til Bye på Youtube men dette var en fin versjon: Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
2nd Trikker'n Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Jeg foretrekker Rod Stewart ombord. Sitér dette innlegget Link to post
GunR Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Har ikke musikk ombord, men den spanske gitaren der var bra, Enzo! Flott spilt, god melodi. Ikke gjort som showoff. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 19.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2010 (redigert) .....Erik Bye blir litt vel mye trim for eldre etter min smak Dessuten synes jeg at EB synger for dårlig. Han har jo helt tydelige pusteproblemer. For meg blir det litt vondt å høre på. EB burde nok hatt mer trim for eldre i sin tid. Redigert 19.Januar.2010 av NilsPils (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
roesok Svart 19.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2010 Dessuten synes jeg at EB synger for dårlig. Han har jo helt tydelige pusteproblemer. For meg blir det litt vondt å høre på. EB burde nok hatt mer trim for eldre i sin tid. Det er det som heter personlighet. Mange andre store formidlere som f.eks. Bob Dylan er vel heller ingen eksponent for skjønnsang, men du verden for personlighet, innlevelse og egenart. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
NilsPils Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 :wflag: Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.