Concordia Startet 17.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2010 Hei folkens, Jeg lurer på om jeg skal trekke om sofaen og styrestolen i min Nimbus 340 Avanta. Er det noen som vet om flinke folk som tar på seg slikt? Helst på sør-vestlandet. Nimbus i Sverige skulle ha nesten 30000,- svenske for ny sofa og stol! Mvh finnbja Sitér dette innlegget Link to post
yfr Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hei! Prøv firmaet OMTREKK på lura i sandnes tlf 51630970. Sitér dette innlegget Link to post
LTKH Svart 18.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2010 Hei jeg fikk laget nye puter til min mørebas i sin tid, gikk da og til Lura (der som videobutikken var før iverden) Var helt fine og grei kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Concordia Svart 19.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2010 Takk for svar, skal høre med disse folka. Så får vi se hva di sier:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.