TommyAl123 Startet 19.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2010 Hoy Har akkurat anskaffet en 1986 Risør 25 snekke og lurer litt på hvorfor jeg ikke kommer over flere av de?? Hvordan er forresten BMW 2 syl 33 hk som motor Hjelp plzzz Takk på forhånd ps :topp side Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 Har akkurat anskaffet en 1986 Risør 25 snekke og lurer litt på hvorfor jeg ikke kommer over flere av de? Den båten ble vel ikke akkurat noen stor volumselger såvidt jeg erindrer, er vel hele årsaken. Har da sett noen få stk i distriktet. Motoren har jeg ikke kjennskap til. Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Det ligger en Risørbåt i havna mi, men jeg mener det er 24 fot. Jeg har hoved-PC'n på overhalling, men tror jeg haret bilde av den der. Skal prøve å huske det når jeg får maskina tilbake. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.