Jump to content

evinrude 70 hk. rundt 80 mod stopper på lav fart

volvo power

Recommended Posts

hallo. nå er det ikke lenge til våren og jeg har en problem med min motor. og da lurte jeg på om noen kan være snill og hjelpe meg litt her.

for nemlig når motor er kaldt og jeg starter den og setter i gir da går den sånn tålig. men etter jeg har kjørt litt og har den i fri først og setter den i gir så dør den. da må jeg ha på choke for å få starte den når den er varm .og det tar litt tid før den starter. er jeg heldig og brå setter den i gir etter jeg har rusa den på tomgang da går den så vitt i gang og den går fint på høy turtal. hva kan det være tru??

• 1 måned senere...

Har den stått lenge i ro??

Høres ut som de er fuktighet i flotørkammert prøv og gi den full turtall, bloker luftinntaket til motoren nesten stopper, rett før den stopper fjerner du hånden fortsatt med gassen på fullt!! dette gjøar at motoren drar så godt som all dritten og kondens som ligger i forgasseren bort og ut i eksosen :smash: Bytt plugger til champion!!! jhonson og evninrude liker ikkje noe annet.

O Erland

med båtførerbevis

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...