volvo power Startet 19.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2010 hallo. nå er det ikke lenge til våren og jeg har en problem med min motor. og da lurte jeg på om noen kan være snill og hjelpe meg litt her. for nemlig når motor er kaldt og jeg starter den og setter i gir da går den sånn tålig. men etter jeg har kjørt litt og har den i fri først og setter den i gir så dør den. da må jeg ha på choke for å få starte den når den er varm .og det tar litt tid før den starter. er jeg heldig og brå setter den i gir etter jeg har rusa den på tomgang da går den så vitt i gang og den går fint på høy turtal. hva kan det være tru?? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 Inne i forgasserne på de motorene så er det noe vi kalte senter pakkning , bytt disse det pleier å hjelpe. Det blir lekasje og motorn går for rikt! Bernt Sitér dette innlegget Link to post
volvo power Svart 23.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 hei. mener du da at den får for mye bensin? jeg skjønner ikke hvorfor jeg må ha på choke og gass for å få starte den.virker jo da at den får for lite? hmmm.. men takk for tipset:) Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 23.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2010 Har den stått lenge i ro?? Høres ut som de er fuktighet i flotørkammert prøv og gi den full turtall, bloker luftinntaket til motoren nesten stopper, rett før den stopper fjerner du hånden fortsatt med gassen på fullt!! dette gjøar at motoren drar så godt som all dritten og kondens som ligger i forgasseren bort og ut i eksosen Bytt plugger til champion!!! jhonson og evninrude liker ikkje noe annet. Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
volvo power Svart 24.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2010 ja den har stått lenge i ro ja. tusen takk for tipset:) skal prøve på det også:) takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.