omcsula Startet 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2010 Hei. Hvem forhandler deler til eldre OMC motorer i Norge? Sliter litt med å få tak i veivlager,rådelager og stempelringer. Mvh Thomas Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 5.0? er ikke dette en GM 305 eller en Ford 302 da? Hvor sitter fordeleren?forran eller bak? Bak er GM,Forran er Ford? Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Bearded Beast Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 de aller fleste bensinmotorer er en marinisert bilmotor. Du må nesten fortelle oss hviken motor du har så skal eg sei deg hvilken bilmotor det er Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2010 Rimlig sikker på at dette er en GM 305. Søk på amcar deler på nettet. Jeg handlet på Steinar Stolen når jeg overhalte en 351 Ford en gang. Kjøpte ingen orginaldeler. Sitér dette innlegget Link to post
omcsula Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Dette er nok en GM 305 Har no fått tak i deler på RT-Fritid. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.