Double Weber Startet 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2010 Jeg har kikket litt etter ekkolodd i det siste og kom over dette Eagle ekkoloddet. Det jeg likte med det er at det har et innebygd kart. Da kan jeg merke fiskeplasser o.l. på en enkel oversiktlig måte. Jeg skal ikke ut på reise med denne båten så har derfor ikke behov for en kartplotter. Skal kun navigere i kjent farvann. Er det noen her på forumet som har erfaringer med dette ekkoloddet? Har ikke funnet en butikk i kristiansand som har tatt dette inne og har det koplet opp slik at jeg kunne fått sett på det. Det kom i 2009 og det virker ikke som butikkene helt har fått det med seg. Hvordan fungerer denne kartfunksjonen? Detaljer på kartet og brukervennlighet? Hvis noen har testet dette, "let me know" HER er en link til en utsalgsplass. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
sol Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Kjenner ikke denne spesielt,men har gode erfaringer med eagle har en intellimap 500c kartplotter og en Eagle Cuda 168 ekkolodd i båten Disse er jeg fornøyd med Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 22.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 Ja jeg har troa på at eagle er bra. Og med alle de funksjonene 350i har, til den prisen jeg kan få det for, virker det som et godt kjøp. Har lest mye bra om det på amerikanske sider men finner lite "hands on" erfaringer her i Norge. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Superkul Svart 22.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 hadde vært artig og visst hvor nøye di kartene er - om hvor detaljer etc Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
abbor Svart 22.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 Inneholder bakgrunnskartet til Lowrance(Eagle) Finner vel så vidt Oslofjorden der Skal se om eg får tid til å fyre opp HDSen i løpet av helga og poste et bilde av bakgrunnskartet. Sitér dette innlegget Link to post
Double Weber Svart 22.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2010 (redigert) Fant blandt annet dette på hjemmesiden til Eagle. The background map includes low-detail maps of the whole world, containing cities, major lakes, major rivers and political boundaries. The Cuda 350 includes high-detail mapping of lakes, rivers, the Great Lakes and coastal waters in the United States with enhanced shoreline detail and nav aids. Its medium-detail U.S. maps contain: all incorporated cities; shaded metropolitan areas; county boundaries; shaded public lands (such as national forests and parks); some major city streets; Interstate, U.S. and state highways; lakes and streams; and 97 more than 60,000 navigation aids and 10,000 wrecks and obstructions in U.S. coastal and Great Lakes waters NOTE: If you have a Cuda 350i, your unit has medium-detail maps of the entire world. Ser ut til at det er forskjell på 350 og 350i Kanskje "i"en står for internasjonal. Men uansett der det ut til at amerikanere får det mest detaljerte kartet. Redigert 22.Januar.2010 av Double Weber (see edit history) Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.