JGH Startet 20.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2010 Skal til England i påsken og seile heim ein Jeanneau SunFast 37, hadde mannskap ordna, men 2 har trukket seg. Trenger derfor fleire som vil vera med på turen. Fint om du har vore i ein seilbåt før. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
JGH Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Båten har fått installert ny dieselvarmer, nye genoavinsjer, ny sprayhood, cockpittelt, lazybag, vindmølle ++ Har 3 doble lugarer så er plass til ett par ombord. Eg dekker selvfølgelig flybilletter og mat på turen. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bergen Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Jeg vil jeg vil men jeg får det ikke til...... Hvordan ligger du an med mannskap fra Port Sole-Ramsgate? Den helgen har jeg fri. Sitér dette innlegget Link to post
Fiskmåsen Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Jeg har lyst, men selv om jeg er AFP,er og har lørdager hele året, kan jeg ikke si noe sikkert idag. Men du får gjerne sende en e-post når det nærmer seg dato for avreise hvis du skulle ha plass for en ekstra. Har erfaring og innehar D5LA plus radio LRC Fa Sitér dette innlegget Link to post
doozer Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Hei. Sendte deg en IM. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Har du eksakt dato Sitér dette innlegget Link to post
Trond mjøs Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Dette høres jo utrolig spennende ut!! Skulle gjerne vært med men jeg har nok ikke tilstrekkelig erfaring til en sånn tur. Trond Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Har og sent IM - og lurer på i likhet med Enzo hvilke datoer du tenker? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Satser på avreise fra Norge 26.3, til London og håper da at eg på forhand har seilt båten fra Portsmouth til Ramsgate. Avreise Ramsgate blir da 27.3 etter proviantering og fyllte tanker. Er veret med oss, satser me på direkte overfart til Vestlandet. Satser på at det skal gå på 4-5 dager, men alt etter veret selvfølgelig. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Havgap Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Han her tar den alene. ...omtrent... :-) http://waynorthdelivery.blogspot.com/ Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Er det morro da? Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Havgap Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Selvfølgelig ikke, skjønte den. Men har seilt med ham en gang så tenkte kanskje - h e l t uten at jeg kjenner dine kvalifikasjoner, - hvis dere trengte en (ekstra) tøffing, så kunne det være noe. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Hei! Jeg blir gjerne med. Har bra seilerfaring. Seriøs. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 21.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Send gjerne IM med navn og nummer slik at eg kan ta kontakt og snakke med dere Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bøljan Svart 21.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2010 Har sendt deg IM. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.