Per Harald Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Foresten er det registrert 108 stemmer i parentes, men det står at det er avgitt 117 stemmer hmmm. Hvorfor? Stemmes blankt?? Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Ben Sin Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Dette sier sitt: Du må være fullstendig fjærn Kjenner at sånne idioter som deg, irriterer meg noe helt jæ...Scand = blårøyk? respatex ? og ølvom????........ Hvor får du dette fra Skryt gjerne av båten din, men snakk ikke dritt om andres båter eller de som kjører de. Du burde vært bannet fra dette forum i lang tid. Traff ikke meg, ang kroppsform som du mener scand baltic eiere har men skjønner ikke poenget med å snakke dritt om scand eller scand baltic eiere som i denne kåringen men ser at det finns personer her på bp som kun skriver og svarer tull "gangpågang". Så du er ikke alene ..... missundelig kanskje.... Nå må du roe deg ned litt peiling! Jeg skrev at jeg ikke assosierer Scand Baltic med solskinnsbåt, og det gjør jeg ikke på noen som helst måte. At du ut av dette kaller meg helt "fjærn" og "idiot" og vil ha meg ut av forumet i lang tid, er ganske drøyt. Jeg har ikke skrevet dritt om deg eller Balticen din en eneste gang. Det er du som har skrevet dritt. Baltic er en ypperlig, dog noe gammeldags familieturbåt. Kjenner båten veldig godt da vi har hatt en i familien, og "halve brygga" er full av de. Skjerp deg!! Over og ut. Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Se hva du skriver da mann !!! Når jeg hører Scand Baltic må jeg innrømme at solskinn ikke er det første jeg tenker på. Får vel mer assosiasjoner med blårøyk, respatex og ølvom. Men sikkert et bra alternativ til Hobby og Bjølseth. campingvogner ....... merkelig sammenligning Hva båt har du ? ...... baylander....? Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Stemte på Sandøy. Det er jo perfekt solskinnsmotorbåt for Oslofjorden, ...men noen bobåt er den dog ikke. Synes det var bra du tok med en sånn type båt i avstemningen. Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
oslofjord Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Det virker joe som det er mange som avstår fra og stemme da I et nasjonalt forum som baatplassen.no er det vel ikke unaturlig om en del fra andre regioner ikke engasjerer seg i en lokal oslofjordsak....så det er vel noen av de blanke stemmene (?). Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Avsto jeg, det var jo ikke en eneste seilbåt med... Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Capitaine Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 En del av de blanke stemmene kan også være avgitt for å få se hvilken "solskinnsmotorbåt" som har fått flest stemmer. Men da mister man selvsagt muligheten til å stemme på en konkret båt, uten at det nødvendigvis er så bekymringsfullt. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Vi hadde en Nord West 900 som jeg definitivt ikke vil kalle en solskinnsbåt. Men vår GB må vel være en solskinnsbåt med et solskinnsdekk som få er forunt. Men om den er typisk for Oslofjorden er den vel ikke. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
oslofjord Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 (redigert) ........ Windy 31 Tornado:.... .........med lett tilgjengelig og romslig badeplattform... Akkurat det med båten som badeplass er viktig feks. i Bunnefjorden hvor det knapt finnes en øy.....og burde vel stått som et kriterie for å bli nominert, men det er vel mulig å stupe uti fra og komme seg opp fra sjøen igjen i alle de nominerte båter (?) Redigert 23.Januar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Det er noe som mangler her. Oslofjordens viktigste solskinnsmotorbåt er selvsagt Hankøterna (som desverre har fått det misvisende navnet Fjordterna av dustete markedsførere): Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) Når denne kåringen er i boks er det nok behov for en egen oslofjordsolskinnsdagsturbåtkåring. I den sammenheng vil nok Hankøterna være en sterk kandidat. Redigert 24.Januar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 AVSTEMININGEN I DENNE TRÅD ER TALT OPP...følg saken i finaleduelltråden... Ingen kandidater fikk mer enn 50 % av stemmene så da blir det en andre valgomgang. (Allstå etter samme valmetode som ved presidentvalg for å sikre at kandidaten har folkets støtte...) Det blir duell mellom Scand Baltic som fikk 20 stemmer ved første valgomgang og Bavariaen 37 Sport som fikk 13 stemmer. LINK TIL FINALEDUELLEN MELLOM SCAND OG BAVARIA Hele resulttatlisten fra seminalen i denne tråden ble som følger: (pollen er ikke stengt så det kan fortsatt komme noen slengere.) 1. Scand baltic [ 20 ] [14.18%] 2. Bavariaen 37 Sport [ 13 ] [9.70%] 3. Nidelv 28 [ 9 ] [6.72%] 4. Storö 34 [ 8 ] [5.97%] 5. Windy 31 Tornado [ 7 ] [5.22%] 6. Sandøy 690DC [ 5 ] [3.73%] 6.cFairline Targa 39 [ 5 ] [3.73%] 8. Skilsø 33 sport [ 4 ] [2.99%] 9. Windy 28 Ghibli [ 3 ] [2.24%] 10. Fjord Attache [ 2 ] [1.49%] 10. Fairline 36 Turbo [ 2 ] [1.49%] 10. Fjord 880 [ 2 ] [1.49%] 10. Nimbus 32 [ 2 ] [1.49%] 10. Marex Scandinavian Criuser [ 2 ] [1.49%] 10. Saga 315 [ 2 ] [1.49%] 16. Askeladden Z7 [ 1 ] [0.75%] 16. Viksund 310-340 [ 1 ] [0.75%] Marex 280 Holiday [ 0 ] [0.00%] Bella Falcon 26 [ 0 ] [0.00%] Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.