CyberJoe666 Startet 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2010 Hei Båtvenner Noen som har erfaring med Saga 26 eller Barracuda 800 pluss og minus med begge båtene og hvem ville DU valgt Aggregat og ca 20-25knop er kravene mine. Pris ca 500K-700K Takker for innspill Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 sagaen er vel mye mindre? Synes denne er veldig liten, spesielt akterdekket. Passer godt for 2 stykker. Sammenlignet med min halco, blir den liten. Baracudaen virker en del høyere og bredere... Sitér dette innlegget Link to post
CyberJoe666 Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Har ikke vært oppi noen av dem enda, men Lengdemessig er dem like ca 8m begge 2 Barracudaen ca 30cm bredere (noe som egentlig er mye ?) Høyden er ikke SÅ viktig da jeg ikke rager mer en 1,77moh ;) Tenker primært sjømessig.. Sitér dette innlegget Link to post
Tore Tang Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Saga 26 har akkurat samme skroget som Saga 25 men ble omdøpt til 26 da den fikk helstøpt badeplattform. Har selv hatt en Saga 25 og den er ikke særlig bred - er vel ca. 275 bred? Har ikke prøvd Barracuda men kun sett på noen og de virket mye romsligere. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Barracudaen ca 30cm bredere (noe som egentlig er mye ?) Det er faktisk veldig mye Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
LTKH Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 I mitt hode er det INGEN TVIL. Gå for Baracudaen. God plass i båten i forhold til sagaen. Så vidt meg fortalt kom først norline med 26foteren, så var NB borti og produserte noe (nb800?) og nå er det baracuda som leverer. Min norline er grei i sjøen, vil nok kansje tro at Sagaen som er smalere vil takle motsjø litt bedre en baracudaen. Dog klarer den seg fint i alt vanlig vær en er oppi. Har kun valgt ny kurs en gang, og det var over boknafjorden i friskbris og krapp sidesjø som brøyt, dette kominert med ikke sjøsterkt mannskap gjorde valget enkelt, vi la om kursen til roligere farvann. Vi lå på siden av en baracuda med vår norline på Nedstrand i sommer, og det var helt tydelige likeheter ute og gikk! Baracuda verftet lager jo generelt gode båter så tror du skal se nøye på denne!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.