WhiteShark226 Startet 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2010 Hei, har sett på turtalsgiver til min 30 hk yamaha,men er litt usikker på om den passer på motoren( http://www.maritim.no/product.aspx?id=1511...upkey=001001092 ) Noen som har litt peiling på motorer her? Larsen123 Sitér dette innlegget Link to post
WhiteShark226 Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 du trenger ingen giver. Om det er to-takt du har så bruker du en turteller tilpasset outboard og trenger ingen giver. Den du viser til der er for dieselmotor og en annen turteller enn den du skal ha Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Det kommer sikkert noe Yamaha folk inn her senere... Men trenger du noen egen giver for denne motoren da ??, de fleste turtellere for utenbordsmotorer blir koblet til AC uttaket på stator/ladespole på selve motoren .... Utifra det jeg kan lese meg til på hjemmesiden til Faria så skal turtelleren justeres til 6 poler ( bryter på baksiden av turtelleren ).. Hvilken betyr at denne turtelleren skulle fungere fint .... Hente ifra turteller manualer til Faria .. Tallet helt til høyre er antall poler som turtelleren skal justeres til . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.