Sunny33 Startet 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2010 Heisann godt follk. Har lest av flere innlegg at folk er interessert i båt med 3 cabiner, er selv reder av en Sun 33, ville vært veldig ok hvis noen av båtplassens medlemmer kunn vært med meg å slått et slag for denne båten da jeg føler at den har en tendens til og havne litt i bakgrunnen.(Muligens gjelder dette design) Sitér dette innlegget Link to post
Sunny33 Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Muligens e eg veldig gla`i båden min å løysningane, men så har eg tenkt å ha an lenge og. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 min familie vurderte en SUN 33 når min far skulle ha ny båt vi syntess dette var en meget bra båt, men desverre litt for dyr valget falt på den en fot mindre SUN 960 Termo men førstevalget hadde nok vært 33 foteren Sitér dette innlegget Link to post
Sunny33 Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 kjempe båt det og,(sandvik)gjerna ein båt som de e fort gjort å ta me de og (rogalandsbåd) for oss som det begynne å krible litt i i magen sånn midt i januar. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Har hørt historier om at Sun 33 ikke er noen god sjø båt. Hva syns du "Synny33"? Hva er din erfaring. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Sunny33 Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Heisann, Nå e jo me stort sett på tur i Ryfylke, ok der kan blåsa friskt nok der men det har aldri vært noge problem me å gå i litt tøffe sjø me den båden. Synes der e så mye positive sider me båden at ett å aent slag i skroget fra ei bølga får me tåla. Då tenke eg på liggeplassar,plass te adle når de ein gang står opp(tenåringar me,he-he), greie fart me ein motor,behageligt drivstoff forbuk,greie plass på flyen (bådstørrelse tatt i betraktning). Sitér dette innlegget Link to post
EivindT Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 E det Bringeland så e innpå her? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 ... me båden at ett å aent slag i skroget fra ei bølga får me tåla....,plass te adle når de ein gang står opp(tenåringar me,he-he),... E det Bringeland så e innpå her? Får jeg henstille til skribentene til å bruke engelsk, dersom bokmål eller nynorsk ikke faller i smak? Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Har ikke eiet en sun 33 men har kjørt endel båter til å fra opplag, blandt annet sun 33. Helt greie sjøegenskaper i forhold til noen andre båter i samme strl. lei tendens til å dra inn eksos bak, design er en smaksak. Sitér dette innlegget Link to post
Renita Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Hei, Er det bra plass på flybridgen på en Sun 33? MVH Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Og da bør du i hvert fall legge dine erfaringer inn i Erfaringsdatabasen Sitér dette innlegget Link to post
Balle Klorin Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Skal du selge? Sitér dette innlegget Link to post
Balle Klorin Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Får jeg henstille til skribentene til å bruke engelsk, dersom bokmål eller nynorsk ikke faller i smak? Du skjønner hvis du vil Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Faktisk ikke: "plass te adle" skjønner jeg ikke; heller ikke "så e innpå her". Kan imidlertid tenke meg at på toppen av dialekten kommer skrivefeil. Men ellers har det også mye med muligheten for å bruke søkefunksjonen å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Men ellers har det også mye med muligheten for å bruke søkefunksjonen å gjøre. Jeg er en av de som bruker søkefunksjonen mye når jeg ønsker informasjon om et tema da det er mye raskere enn å starte en ny tråd om samme tema og sitte og vente på svar. Da er det også etter mitt syn viktig å ikke skrive dialekt slik at man er med på å begrense eller ødelegge mulighetene for søk. Dessuten mener jeg det holder mer enn nok med to skriftspråk allerede i Norge om det ikke skal innføres enda flere. Sitér dette innlegget Link to post
Balle Klorin Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Faktisk ikke: "plass te adle" skjønner jeg ikke; heller ikke "så e innpå her". Uff, noen ganger er det flaut å komme fra Østlandet... Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Får hjelpe til litt jeg da. "Plass til alle", og "som er innpå her" Hilsen østlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2010 Sun33 står på ønskelista. Har vert i bud på 2 stk av de eldste med 3skikkelige dør-kabiner. Men de kommer over nypris (fra da salgsobjektet var ny)....snufs, og eg må nok vente nokre år ja. Kjempefint design synest eg, geniale,enkle løsninger. Skulle vert ein bedre(fast) stigepatent til fly... Alle båter blir tatt av vinden. Har møtt fleire som seier den ikkje er så konge i sjøen, men ingen av de har kjørt/hatt/vert med i en sun33, de har bare hørt det. Kanskje fra samme mannen alle? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Renita Svart 28.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2010 Hei, Prøver igjen e, er det noen som kan fortelle litt om plassen på fly og uteplass nede? På forhånd takk. Mvh Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.