Jump to content

Finurlig batteriproblemer/valg av annen batteritype?

terron

Recommended Posts

Tror så absolutt at jeg ville gjort det ja. Litt usikker på den siste, men det kan vel ikke bli mye feil dette vil jeg tro. Slik du har det nå er i alle fall totalt feil!

Ja, litt trist da det var en elektriker som kobla dette og sette opp laderen. Skal borre et hull i plastdekselet under så eg kommer til dip switchene.

Nå må eg skru av hele ende dekselet for å komme til, ser at det på noen eldre typer er mer tilgjengelig.

Har en stygg mistanke om at det er startbatterier også og det blir vel også feil. (skal sjekke etter jobb i dag)

Det er ikke så uvanlig å bruke startbatterier til forbruk, så det ville jeg ikke tatt så tungt. Men helt ideelt er det ikke. Jeg har Sønnak sine Nautilus batterier, som er oppgitt at kan brukes som både start og forbruk. Det vil vel i praksis si at de er vanlige startbatterier. Men det fungerer da, selv om jeg ikke er 100% fornøyd med dem...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Ja, da har eg sjekka batteritypen.

Som venta var det Banner Buffalo bull SHD som i mine øyne ligner mest på startbatterier.

Type 640035 140ah og 760a. http://www.bannerbatterien.com/banner/file...loBullSHDGB.pdf

Noen som har erfaring med disse som forbruksbatterier?

Noen som har meninger om dip switchene på laderen før eg monterer den inn igjen?

Redigert av volfro (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...