Lazyjack Startet 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 24.Januar.2010 Skal investere i ny slepejolle til 38 fots seilbåt og vurderer en enkeltskrogs RIB rundt 2,5 meter, helt enkel modell uten styrekonsoll. Noen som har erfaring og kan anbefale type og leverandør? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 (redigert) JA, du kan kjøpe min. Zodiac 275 Yachtline RIB (vi brukte den i 2 sesonger). Beste lille RIB'en på markedet etter min mening. Se annonse under marked. Egner seg godt både med liten og litt større motor, og den er god og ro. Vår er dobbeltskroget - men koster nå like mye som en enkeltskroget "Kina RIB". Prisen kan vi sikkert bli enige om Redigert 24.Januar.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 24.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2010 Har en Arimar 250, gjør ca 20 knop med en 8hk. Mener denne har dobbeltskrog, men har lav vekt ca 37 kg. Kan anbefales. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Lazyjack Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 Bitteliten: Dette er nok en flott båt men den blir i største og tyngste laget for meg. 880: Hvor stor motor har du på din Arimar 250? Vil den plane med 2 voksne med en 6hk. tror du? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 275 lang - veier vel 40 kg. Burde passe fint på snap daviter -det var det vi kjøpte den til - men vi byttet til båt der det ikke trengs. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 3.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2010 880: Hvor stor motor har du på din Arimar 250? Vil den plane med 2 voksne med en 6hk. tror du? Har ingen erfaring med 6 hk. kun 8 hk. 2 takter. Med denne planer båten med meg og to barn ombord (11 og 16 år). 880 Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.